A lettek is a Škodától vesznek akkumulátoros motorvonatokat
A balti ország közlekedési hatósága, az Autotransporta Direkcija kilenc kétrészes, széles nyomtávú villamos-akkus szerelvényt rendelt a csehektől.
A balti ország közlekedési hatósága, az Autotransporta Direkcija kilenc kétrészes, széles nyomtávú villamos-akkus szerelvényt rendelt a csehektől.
A francia vállalat szerint a technológia még nem elég érett, a ráfordított idő és pénz okán pedig jó eséllyel soha nem is lehet. A lépés fordulópontot jelenthet az európai vasút számára.
A Škoda-csoport a Microvasttal lépett stratégiai partnerségre, hogy tömegközlekedési járművekhez, elsősorban villamos-akkumulátoros motorvonatokhoz fejlesszenek akkurendszereket.
A Cando Rail & Terminals szerint az akkumulátoros üzem járható utat jelenthet az országban jelenleg üzemelő kétezernél is több dízel tolatómozdony zöldebb üzemeléséhez.
A magyar autósok többsége továbbra is bizalmatlan az elektromos autózással szemben, elsősorban az ár és a hatótáv tartja vissza a villanyautók vásárlóit.
Az idei július a valaha volt harmadik legerősebb hónap a hazai klímabarát flotta bővülésében.
A norvég város villamoshálózatának üzemeltetője, a Bybanen AS a Windhoff Bahn & Anlagentechniktől rendelt egy VentuS-LR SF50 típusú, speciális gépet.
Nyolcezer tiszta és csendes gépkocsival, köztük 1700 kisteherautóval bővült a hazai klímabarát állomány.
A közel fél éven át tartó tesztsorozat során hat különböző városban bizonyíthatott a helyi közösségi közlekedésben az elektromos jármű.
A városi buszcsaládból Németországban már eladtak néhányat. Most megújul a kinézetük és hosszabb kivitelben is elérhetővé válnak.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) tíz zéró emissziós vontatójárművet vásárol a bolgár Express Service-től.
A programot tavaly februárban indították, egy járműre akár négymillió forintos állami hozzájárulást is kaphatnak a cégek.
A belga állami busztársaság De Lijn szerint az öt Van Hool üzemeltetése túl drága, ráadásul a műszaki támogatás is gondokkal küzd a gyártó csődjét követően.
Egy részüket elektromos teherautók is használhatják.
A Slovnaft pozsonyi finomítójában állítottak elő hidrogénezett növényi olajat tartalmazó dízelt és fenntartható repülőgép-üzemanyagot, igazolva, hogy a Mol-csoport technológiai szempontból felkészült az alternatív szintetikus üzemanyagok előállítására.