MagyarBrands díjat nyert a Magyar Logisztikai Egyesület
Idén egyedüli logisztikai szakmai szervezetként részesült elismerésben az MLE: Kiváló Fogyasztói Márka lett.
Idén egyedüli logisztikai szakmai szervezetként részesült elismerésben az MLE: Kiváló Fogyasztói Márka lett.
Immár az Év Fiatal Női Logisztikusa címre is lehet pályázni. A díjat hagyományteremtő jelleggel alapította 2023-ban a Waberer’s Csoport és a Navigátorvilág szakmai médium.
Az új járművek a világ legrangosabb dizájndíját, a Red Dot Design Awardot, valamint a neves nemzetközi iF Design díját érdemelték ki.
A két vállalat együttműködése során először valósult meg a multimodális közlekedés zökkenőmentes integrálása az Európában páratlan innovációnak számító platformba.
A 2024-es Greengage pályázaton a fenntarthatósági, míg az Év Gyára Projektversenyen a hatékonyságot növelő és versenyképességet erősítő projektekkel lehetett nevezni. A Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. mindkét díjat elhozta.
A magyar főváros légikikötője zsinórban tizenegyedik alkalommal nyerte el a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón.
A logisztikai vállalat sorozatban harmadjára szerzi meg a kitüntetést.
A vasúti fékrendszereket fejlesztő és gyártó cég a HRKomm Award 2023 versenyen a HR Excellence fődíjat és három további nívós elismerést gyűjtött be, a CSR Hungary pedig három kategóriában is a vállalatnak ítélte a CSR Hungary Díj 2023 védjegyet.
A női vezetők eredményeit láttatni kell, hogy minél több nő legyen motivált a logisztikában karriert építeni – többek között ezzel a céllal hozták létre Az év női logisztikusa díjat, amit most adtak át először.
A diszkont légitársaság második alkalommal nyerte el a címet a CAPA (Centre for Aviation) Kuala Lumpurban tartott díjátadóján és ázsiai légiközlekedési csúcstalálkozóján.
Az orosz vállalatnak már az egymást követő második évben ítélték oda a Good Design nemzetközi ipari és grafikai tervezési díjat a közlekedési kategóriában. Idén a TEM23-as dízel tolatómozdony formatervével diadalmaskodtak.
A 2018 óta fejlesztés alatt álló új technológia előnye, hogy több vonat közlekedhet a meglévő vasútvonalakon nagyobb megbízhatósággal és alacsonyabb energiafogyasztással.
Jelenleg ötven százalékos a kedvezmény, ezt év végéig 98 százalékra emelnék fel, vagyis a fuvarozóknak csak minimális összegeket kellene fizetniük.
Ha csúcsidőn kívül nem kell fizetni a helyi közlekedésért, az még közgazdaságilag is indokolható.