Elindult Navi Mumbai első metrója
A Mumbai elővárosának számító város 1-es (kék) vonalának első, 11,1 kilométer hosszú szakasza Belápúr és Pendhár állomások között fut.
A Mumbai elővárosának számító város 1-es (kék) vonalának első, 11,1 kilométer hosszú szakasza Belápúr és Pendhár állomások között fut.
A BKK ügyfeleinek utazási szokásait és igényeit vizsgáló reprezentatív felmérésből kiderült: az M2-es metrót kedvelik leginkább a fővárosban közlekedők. Hogy melyik két másik járat került fel a képzeletbeli dobogóra, megtudhatják cikkünkből.
A Platform Gap Filler, azaz a peronhézag-kitöltő elemek felszerelésével kényelmesebb a ki- és beszállás a kerekesszékkel, babakocsival, bőrönddel, nehéz csomagokkal utazóknak. Az eszközök alkalmazása újdonságnak számít Magyarországon, elsőként a kék metró utasai használhatják.
Új szakaszba lép az Újjáéledő sugárutak városfejlesztési koncepció megvalósítása Budapesten.
A Lehel tér és Nagyvárad tér is bekapcsolódik az utasforgalomba május 22-én kora délután. A két utolsóként felújított állomás az M3 metróvonal különleges szerkezetű és jelentőségű megállóhelyei.
Már megáll a metró az M3-as vonal utolsó két felújított mélyépítésű belvárosi állomásán is.
Az M3 metróvonal középső szakaszának megújult Deák Ferenc tér és Ferenciek tere állomásait. Mindkettő akadálymentesen elérhető.
Az M3 metróvonal megújult állomása egy estére koncertteremmé alakult át. A Budapesti MediCantare Vegyeskar és a Vox Insana Kamarakórus közös előadásában felcsendülő dallamok a köszönet hangjai voltak.
Az M3-as metró felújítása újabb szakaszához érkezik: január 23-án megnyitják a Ferenciek tere és a Deák Ferenc tér állomásokat az utasforgalom előtt.
Az M3 vonal újabb két belvárosi állomása kapcsolódik be a metróforgalomba januárban. Ismerjék meg a tervezők inspirációit, értsék meg a grafikai kép és az árnyalatok többletjelentését!
A Budapesti Közlekedési Központ a felújítás és a metrópótlás idején is folyamatosan figyelte a közlekedési hálózat működését, és a forgalmi adatok alapján összeállította a felújítás utáni hálózati változásokra tett javaslatát.
Az utolsó füstpróbával véget ér az új berendezések hatékony működésének ellenőrzése.
A nyárra tervezett felújítási munkák befejeztével hétfőtől újra jár az M3-as metró a déli szakaszon, Kőbánya-Kispest és a Kálvin tér között.
Az M3 metrón megkezdődött a Platform Gap Filler azaz peronhézag-kitöltő tesztelése, ami a peron és a szerelvények közötti átlépési távolság csökkentését szolgálja.
A belvárosi állomásain a felújítás szinte valamennyi fázisa megfigyelhető. A bontási munkálatok már szinte mindenhol befejeződtek, az építési folyamatok más-más ütemben haladnak.