Perontoldatot kezdett tesztelni a BKV a kék metró öt állomásán
Az M3 metrón megkezdődött a Platform Gap Filler azaz peronhézag-kitöltő tesztelése, ami a peron és a szerelvények közötti átlépési távolság csökkentését szolgálja.
Az M3 metrón megkezdődött a Platform Gap Filler azaz peronhézag-kitöltő tesztelése, ami a peron és a szerelvények közötti átlépési távolság csökkentését szolgálja.
A belvárosi állomásain a felújítás szinte valamennyi fázisa megfigyelhető. A bontási munkálatok már szinte mindenhol befejeződtek, az építési folyamatok más-más ütemben haladnak.
Aláírta az M3 metróvonal középső szakaszának alagúti munkáira vonatkozó szerződésmódosítást a BKV Zrt. és a Swietelsky Vasúttechnika Kft., ezzel elhárult a jogi akadálya a metrófelújítás tervek szerinti befejezésének.
Új mozgólépcsőszerkezetek, átépült helyiségek, modern elektromos és gépészeti berendezések jellemzik az M3 metróvonal felújítás alatt álló középső szakaszának állomásait. A rekonstrukciós munkálatok a tervezett ütemben haladnak.
Hosszú út vezetett odáig, hogy ma az M3 metróvonal állomásainak akadálymentes eléréséről, illetve annak megvalósításáról beszélhetünk.
A kiírás szerint azt kell megállapítani, mit kell kicserélni, korszerűsíteni, újrakábelezni, esetleg újjal kiváltani.