Jelentős vasúti és közúti beruházásokat függesztett fel a kormány
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
Az M1-es, az M15-ös, az M3-as, az M30-as, az M35-ös, az M4-es, az M7-es és az M8-as gyorsforgalmi utakon, összesen 297 kilométer hosszan építik át az elhasználódott útburkolatot.
Ütemtervnek megfelelően haladnak a munkák az M4 Abony (Kelet)–Törökszentmiklós (Nyugat) közötti szakaszán.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló július 20-ától július 26-áig.
A kétszer két sávos autóúton akár tíz perccel gyorsabbá és biztonságosabbá vált a közlekedés.
Cegléd és Abony között közel tizenegy kilométerrel bővült az autóút, és ezzel együtt a gyorsforgalmi úthálózat.
Elkészült a Kávát Dabassal összekötő út M4-es felett átvezető szakasza, Káva és Pilis között már az új nyomvonalon halad a forgalom.
A gyorsforgalmi út Cegléd és Abony közötti szakaszából június végén 10,8 kilométert adnak át.
Az autóút burkolata Üllő térségében hamarosan elkészül.
Bő nyolc kilométernyi kétszer két sávos szakasszal bővült a gyorsforgalmi út.