Két új vasúti fuvarlehetőség Milánóban
Nápollyal és Trieszttel kapcsolják össze a fontos észak-itáliai várost.
Nápollyal és Trieszttel kapcsolják össze a fontos észak-itáliai várost.
Máskülönben Magyarország nem fogja teljesíteni a 2030-ra vállalt klímacéljait, ellehetetlenülnek az energiahatékonysági beruházások és a klímavédelmi intézkedések.
A transzkontinentális útvonalat használó vasúti fuvarok továbbra is elsősorban Oroszországon keresztül haladnak. Az EU által az oroszokra kiszabott szankciók, majd a Kreml által bevezetett ellenszankciók viszont további akadályokat emelnek az ellátási láncok előtt.
Az Európai Bizottság rábólintott a német nemzeti árufuvarozó vasúttársaságnak szánt, 1,9 milliárd euró értékű állami támogatási programra.
Az ÖBB Rail Cargo Group az osztrák vegyipari vállalattal és innovatív gyártókkal közösen hozta létre a korszerű, ellenálló, Talns sorozatú járműveket.
A kazah nemzeti vasút szállítási és logisztikai együttműködési megállapodást írt alá a magyar L.A.C. Holdinggal és a kínai, hsziani nemzetközi szárazföldi kikötővel.
A 8,4 kilométer hosszú, isztambuli műtárgy a Bulgáriába vezető emelt sebességű pálya részeként elősegíti majd az európai kontinens és Törökország közötti vasúti teherszállítást.
Folyamatosan növekszik a lengyel vasúti árufuvarozó magánvállalat ukrajnai forgalma.
A TransFer-fuvar két fontos vasúti árufuvarozási csomópontot köt össze, erősítve és optimalizálva ezzel a két ország közötti logisztikát.
A luxemburgi CFL Multimodal heti négy vonatpárt indít 2025 első negyedévétől.
A logisztikai vállalat keddtől péntekig a korábban megszokott forgalom legalább nyolcvanöt százalékát szállítja, szombattól hétfőig, valamint az éjszakai forgalomban pedig már száz százalékon teljesít.
A Pasifik Eurasia új vasúti fuvarokat indít Isztambul és Budapest között, a szerelvények négy nap alatt teszik meg a bő ezerötszáz kilométeres utat. A cél a török piac bővítése.
Az új Budapest–Zeebrugge, Wels–Lübeck–Kiel és Wels–Bécs–Budapest TransFer-fuvarok fontos magyarországi és európai áruelosztó központokat kötnek össze.
A kazahok, a kínaiak és az oroszok is máshogy látják a helyzetet. Kazah szabotázs, vagy csak a szokásos ügymenet?
Innovatív megoldással terelik vasútra a kamionokat a törökbálinti Depo és a németországi Helrom együttműködésében. A heti hat vonatpár több száz kamionnal csökkenti az autópályák terhelését.