Új Traxxokkal vontathatják tehervonataikat a szlovének
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új löketet kaphat logisztikai fejlesztések terén, amihez az orosz–ukrán háborús helyzet javulása járulhat hozzá érdemben, de a térségben várható úthálózat-fejlesztések és ipari beruházások szintén a fellendülést támogathatják.
Az árufuvarozó vasúttársaság az utóbbi hét évben csaknem megduplázta a hálózatba vontatójárműveivel visszatáplált energia arányát és tizennégy százalékkal növelte a felhasznált zöld energia hányadát.
A teljesen szárazföldi útvonalon felül egy hajózást is magába foglaló intermodális szolgáltatást indítottak.
A közép-európai térségben folyamatosan csökken a fuvarozási mód versenyképessége, a Rail Cargo Hungaria koordinálásával javaslatokat dolgoztak ki a szolgáltatás megszűnésének megakadályozására.
A társaság indulóban ötven villanygépet vásárol a közép-európai vasúti árufuvarozókat célozva.
Nápollyal és Trieszttel kapcsolják össze a fontos észak-itáliai várost.
Máskülönben Magyarország nem fogja teljesíteni a 2030-ra vállalt klímacéljait, ellehetetlenülnek az energiahatékonysági beruházások és a klímavédelmi intézkedések.
A transzkontinentális útvonalat használó vasúti fuvarok továbbra is elsősorban Oroszországon keresztül haladnak. Az EU által az oroszokra kiszabott szankciók, majd a Kreml által bevezetett ellenszankciók viszont további akadályokat emelnek az ellátási láncok előtt.
Az Európai Bizottság rábólintott a német nemzeti árufuvarozó vasúttársaságnak szánt, 1,9 milliárd euró értékű állami támogatási programra.
Az ÖBB Rail Cargo Group az osztrák vegyipari vállalattal és innovatív gyártókkal közösen hozta létre a korszerű, ellenálló, Talns sorozatú járműveket.
A kazah nemzeti vasút szállítási és logisztikai együttműködési megállapodást írt alá a magyar L.A.C. Holdinggal és a kínai, hsziani nemzetközi szárazföldi kikötővel.
A 8,4 kilométer hosszú, isztambuli műtárgy a Bulgáriába vezető emelt sebességű pálya részeként elősegíti majd az európai kontinens és Törökország közötti vasúti teherszállítást.
Folyamatosan növekszik a lengyel vasúti árufuvarozó magánvállalat ukrajnai forgalma.
A TransFer-fuvar két fontos vasúti árufuvarozási csomópontot köt össze, erősítve és optimalizálva ezzel a két ország közötti logisztikát.