Szeged átvette SOR-trolijait, a négy jármű október 10-én áll forgalomba
Ünnepélyes keretek között kapta meg az SZKT a SOR TNS 12-eseket. A négy jármű egy töltéssel, vezeték nélkül ötven kilométert tud megtenni. Csütörtöktől beállnak dolgozni.
Ünnepélyes keretek között kapta meg az SZKT a SOR TNS 12-eseket. A négy jármű egy töltéssel, vezeték nélkül ötven kilométert tud megtenni. Csütörtöktől beállnak dolgozni.
A BKV Zách utcai trolibusz bázisán, szeptember 28-án kinyitja kapuit a műhely, lesz tesztvezetés, lehet kereket cserélni és felrakni az áramszedőket. Hab a tortán: bemutatkozik a páratlan Ikarus 60T.
„1884 óta az utasok szolgálatában” – száznegyven éves a DKV, ennek alkalmából szeptember 29-én, vasárnap rengeteg programmal várják az érdeklődőket az ingyenes DKV Napon.
A román főváros jelenleg tizenöt vonalból álló trolihálózatának állapota az elmúlt évtizedben lejtmenetbe váltott. Habár folyamatosan érkeznek az önjáró Solaris-kocsik és új viszonylatokat is indítanak, a meglévő infrastruktúra komoly fejlesztésre szorul.
Ezzel egy időben betétjárat is indul: a 75A jelzésű trolibuszok a Puskás Ferenc Stadion M és a Jászai Mari tér között közlekednek.
A források bizonytalanok, ezért még nem tudni, hogy Kőbánya bekapcsolása a trolihálózatba egy komolyabb fejlesztés első lépcsője lesz, vagy csak egy kisebb változtatás. Ami biztos, augusztus 17-étől tesztüzemben Kőbánya alsóig mennek egyes 75-ös trolik.
Egy fotós menettel még körbementek a trolibuszbarátok a városban.
Néhány év múlva már Óbudára is utazhatunk trolibuszon, és a kőbányai lakótelepek ugyanúgy kapnak trolit, ahogy a Miskolci utca és Kőalsó is. Utóbbi mindjárt kétfelől.
Az 5-ös vonalon a Bartók tér és Újszeged, Gyermekkórház között négy és fél évtizede indult el a trolibusz-közlekedés, elsőként a vidéki nagyvárosok között. Emlékjeggyel, emlékmatricával és egy emlékezetes szalagátvágós balkanyarral ünnepelte az évfordulót a Szegedi Közlekedési Társaság.
Közös tenderen indul a magyar buszgyártó és a kínai Jütung konzorciuma.
Cikksorozatunk első részében arra keressük a választ, hová venne a BKK 160 új trolit, és ezek hogyan pótolhatnák a főváros legforgalmasabb autóbusztengelyét.
A háromrészes, huszonnégy méter hosszú, akkumulátoros trolibuszok a Václav Havel Repülőtér és a Veleslavín városrész között közlekednek.
A cseh SOR Libchavy s. r. o. négy, a felsővezeték-hálózattól függetlenül 50 kilométer megtételére képes önjáró trolibusza áll forgalomba néhány héten belül Szegeden.
A fővárosi közlekedési társaság feltételes közbeszerzési eljárást indított legfeljebb 160 trolibusz vásárlására. Első körben negyvenet vennének.
Február elsejétől a 140-es buszjárat helyett az 58-as troli jár a cseh főváros északkeleti részén.