A fiúk a vágányban dolgoznak: pályafelújítások és menetrendi módosítások április 25-étől
Az egyik legfontosabb változás: a 150-esen egy ideig most nem vonatozunk, de emellett is jócskán van tennivaló.
Az egyik legfontosabb változás: a 150-esen egy ideig most nem vonatozunk, de emellett is jócskán van tennivaló.
Dunántúl lesz erős ezen a héten a kezdődő pályafelújításokban, a keleti oldalt jellemzően Békés megye képviseli.
Újdonságot nem hoz a hét, az ismert munkákon viszont mindenhol ernyedetlenül dolgoznak.
Itt az április, rengeteg újdonságot hoz a vonatpótlásokban, pályafelújításokban!
Pótlóbusz, pótlóbusz, pótlóbusz: egyre több vonalon vannak kisebb-nagyobb karbantartások.
A 20-ason kell odafigyelni, ez mindenképpen újdonság, de még tanulni kell a Békéscsaba környéki karbantartásokat is.
Beindult a munka, egyre több vonalon kezdenek pályakarbantartásba. Figyeljenek a pótlóbuszokra, ne kelljen az állomáson bosszankodniuk.
Haladnak az ismert, régóta tartó felújításokkal Kőtehernél például, és most lendülnek bele csak igazán Miskolcnál.
Miskolcnál, Lőkösháza felé, és Körmendnél is érdemes odafigyelni, ha vonattal akar utazni: hosszabb-rövidebb időre hozzányúlnak a pályához.
Az ismert nagy melók mellett a hétvégén a G43-asok közlekednek módosított menetrend szerint, rövidített útvonalon.
150, 120a, 80a, 30, 108, 18: ezek a jövő heti „vágányzári lottószámok”.
A nagy melók jellemzően a fővárosi elővárosi vonalakon zajlanak, plusz ott van a debreceni beruházás is. A többi vonal rendben van.
Kezdődik a 150-es újjávarázsolása, folytatódik a nagy debreceni építkezés, és van pár, jellemzően hétvégi aprómunka is.
Újabb jelentős fázisához érkezett a Budapestet Belgráddal összekötő vasútvonal magyarországi szakaszának felújítása azzal, hogy február 1-jétől Délegyháza és Kelebia között vágányzár mellett folytatódik a kivitelezés.
A 70-esen és a 71-esen arrébbmegy a pályakarbantartás, a Keletinél most kezdődik a május elejéig tartó éjszakai munka.