Jelentősen bővíti flottáját a Wizz Air
A diszkont légitársaság hetvenöt az A321neo családba tartozó repülőgép megrendelésére kötött szerződést az Airbusszal.
A diszkont légitársaság hetvenöt az A321neo családba tartozó repülőgép megrendelésére kötött szerződést az Airbusszal.
Váradi: „Gyakorlatilag a Wizz Air ma a legversenyképesebb légitársaság az iparágban.”
BALPA: „legyen a vezér olyan professzionális, mint a pilótái”, a társaságnak amúgy jók a biztonsági adatai. Egy kapitány véleménye: „A fáradtság alattomos dolog.”
Az Unió a járvány veszteségei miatt lazított a támogatási feltételeken, de Váradi szerint a Tarom és a Blue Air csak a kormánypénzek révén képesek elkerülni a csődöt.
150 géppel repül majd a cég, a flottában a 320-asokat a nagyobb befogadó képességű A321-esek váltják. „Makrogazdasági nyomás alatt a low cost légitársaságok lényegesen jobban teljesítenek, mint a hagyományos légitársaságok”.
A tíz évre szóló tervek továbbra is ötszáz gépes flottáról szólnak, ehhez bőven kellenek új pilóták is: beüzemelték a társaság harmadik budapesti full-flight szimulátorát.
Hosszú távon a társaság strukturális nyertese a helyzetnek, nyilatkozta a vezérigazgató. A cég nem akar Amerika felé terjeszkedni, és nem pályázik Ferihegyre, a lehetséges XLR-célpontok: India és Kína.
Egyelőre a hálózatépítést a járvány határozza meg. A Brexit okozta konszolidáció is hasznára lehet a társaságnak, mondja Váradi.
A diszkont légitársaság üzemeltetheti 2017 áprilisától a Budapestet egyes nyugat-balkáni városokkal összekötő légi útvonalakat – jelentette be Váradi József vezérigazgató.
A bolttal egyszerre gyarapszik és cserélődik a társaság flottája.