Még három Viking jön
A nyerőszámok: 1513, 1518 és 1523. Ezzel már tizenegy Henschel-dízelgép lesz a MÁV-Csoport állományában.
A nyerőszámok: 1513, 1518 és 1523. Ezzel már tizenegy Henschel-dízelgép lesz a MÁV-Csoport állományában.
Az előttünk álló hétvége kiemelkedő programját elsősorban a vasúthoz és az autóbuszokhoz az átlagosnál intenzívebben kötődőknek állították össze. Fókuszban a MÁV M62-es sorozat, egyúttal tömeges, főleg német és cseh vasútbaráti jelenlétre lehet számítani. A napijegy 4990 forint!
A várható jó időre és a hétfői munkaszüneti napra való tekintettel erős, már a főszezont idéző forgalomra készül a közlekedési társaság.
A céges arculati szükség diktálta az 1524-es Viking átlényegülését.
A MÁV-csoport „észak-balatoni sakktábláján” lassacskán a Királynővel is lépni kell, megtartották ugyanis a 1524-es Viking hatósági próbáját.
Ráadásul a szombati, Tapolcáról indult sebesvonatról van szó, a gép azóta Dombóvárra húzódott vissza.
A bérelt, TME/ME 1500-as sorozatú dízelmozdonyok úttörő képviselője a 29-esen viszi a sebesvonatokat.
Balatonfüred és Tapolca között fog forogni. Megszereztük a tervezett fordát.
Az új magyar állami vasút a szervezők szándéka szerint komoly szerepet kell játsszon a kötöttpályás közlekedés hazai színvonalának javításában. A változásokra már nem kell sokat várni.
Annó persze sokkal jobb lehetett, keményebb, „komolyabb” volt, de még így is, most is elég menő...
A leghosszabb Viking hadihajóval nyílik meg a British Museum új kiállítóterme márciusban.