Desiro drót alatt

iho/vasút   ·   2012.04.21. 15:30
00

A Ganz-Mávag gyártotta BDVmot szerelvények mostanában esnek át komolyabb felújításon, ezért a kiadható szerelvényszám igen szűkösre szabott. Ha ezek közül akár egy is meghibásodik, ráadásul hétköznap, amikor nehezebb a pótlására szerelvényt keríteni, abból főz a Start, amije csak van. A 71-es vonal rossz pályaállapotai miatt mozdonyos (ez esetben V43-as értendő) vonatokra negyven kilométer per órás sebességkorlátozás érvényes az ívekben (az egyedi lassújel-kijelölések helyett most az egész vonalra érvényes a korlátozás), a Nyugati tárolóján ácsorgó csíkos ingaszerelvényeket ezért csúcsidőn kívül lehetne, ám nem érdemes a veresi oldalba küldeni. Szabad Flirt sincs a környéken hétköznap, a Déliből induló elővárosi vonatokon kívül a hatvani személyvonatokat rendszeresen ez a típus látja el. Marad hát a közeli Istvántelekről kihozni (ha épp van beugró személyzet) egy Desirót. Befogadóképessége ugyan jócskán elmarad a négykocsis motorvonatétól, de kérdés, mi a jobb? Ha egyáltalán nem jön a vonat, vagy ha zsúfolásig telt kocsiban utazhatunk?

A nem várt vendég: Desiro Rákospalota-Újpesten<br>A képre kattintva fotógaléria nyílik<br>(Kadocsa Gyula felvételei)

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.