Felfelé bukik a volt BKV-vezér?

iho/vasút   ·   2012.02.21. 18:35

Az Index értesüléseit a főpolgármesteri hivatal nem cáfolta, de nem is erősítette meg. Ha az eddigi feltételek maradnak, akkor Várszegi Gyula a 4-es metró építését koordináló cég főnökeként kétszer annyit kereshet, mint BKV-vezérként.

A BKV vezérigazgatójának havi juttatása 1,5 millió forint, plusz 150 százalékos prémium. A DBR Metró Projektigazgatóság egy éve lemondott vezetője, Klados Gusztáv havi nyolcmillió forintot keresett.

Várszegi egyébként BKV-vezérigazgatóként sokáig nem vett fel fizetést, azaz ingyen dolgozott. Lemondását sokan annak tulajdonították, hogy engedélyével a fennmaradásért küszködő cégnél több százmillió forintnyi prémiumot fizettek ki vezető beosztású munkavállalóknak.

A DBR Metró Projekt Igazgatóság egy éve vezető nélkül működik. Jelenleg két projektigazgató-helyettes irányítja a céget: Ilkovics Elza műszaki projektigazgató-helyettes és a három hónapja érkezett általános projektigazgató-helyettes, Bánki Attila.

Kapcsolódó hírek

Vasút Városi vasút

Kilencvenéves a moszkvai metró

iho/vasút   ·   2025.05.10. 12:00

Az első, 11,2 kilométer hosszú vonalat 1935. május 19-én nyitották meg tizenhárom állomással. Akkor naponta 177 ezer utas használta, a mára tizenhat vonalból álló hálózatot napjainkban már 8,2 millióan veszik igénybe.