Fotózd le nekünk! - Modern motorvonatok

Berky Dénes   ·   2013.04.01. 17:30
kiskep_motorvonatok

A MÁV-Start az elmúlt évek során sorra gyűjtötte a motorvonatokat, a nyugati trendek és a hazai igények miatt is.

Összesen, az Uzsgyikat, a Desirókat, a Flirtöket és a Talenteket is számítva már 142 közlekedik hazánkban, és ehhez fog még jönni a Start és a GYSEV közös megrendelése alapján érkező 48 Flirt is. A Start 60+42 Stadler motorvonatával a világ legnagyobb Flirt állományával fog rendelkezni, ami minden szempontból előnyös, hiszen a szolnoki és pusztaszabolcsi üzemek munkát adnak, a vonatok gyorsak, komfortosak és a nagy állomány az alkatrészutánpótlás szempontjából is hasznos.

Így az előző héten arra kértük olvasóinkat, hogy ezekről a motorvonatokról küdjék el nekünk legjobb felvételeiket, hogy készíthessünk egy szép összeállítást. Az olvasóknak köszönjük a képeket, és kellemes képnézegetést kívánunk mindenkinek!

Flirt indul a Nyugati tizenhetedik vágányáról a 100-as vonalra Cseke László fotóján<br>A képre kattintva galéria nyílik az olvasók által küldött képekből

A jövő hét témája: Az Ikarus 200-as sorozata. A hatalmas példányszámban gyártott buszok a keleti blokk minden szegletébe eljutottak. Várjuk legjobb felvételeiket, de fejenként legfejjebb 10-et, tehát a jó öreg kétszázasokról április 7-én 18 óráig a berky.denes@indohaz.hu email címre. A tárgy rovatba ez írják: Fotózd le nekünk!

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közlekedésfejlesztés Vasút Kutatás-fejlesztés Közlekedéstervezés Nagyvasút

Stratégiai szövetség a jövő mérnökeiért: szorosabbra fűzi az együttműködést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a V-Híd Csoport

iho   ·   2025.01.10. 12:00

Cél, hogy az Építőmérnöki Kar hallgatói gyakorlati és versenyképes tudást szerezzenek, a már szakmában dolgozók pedig folyamatos képzést kapjanak. Az oktatási programok és a kooperatív képzések mellett a felek kutatás-fejlesztési területen is aktívan együttműködnek.

Vasút Nagyvasút

Schengen csúszva a magyar–román vasúti határon

Tevan Imre   ·   2025.01.10. 09:00

Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.