Homlok helyett Völgyesi

iho/vasút   ·   2016.09.07. 12:19

Homlok Zsolt, korábban többek között a Colas Dunántúl Zrt. elnök-vezérigazgatója távozásának körülményeiről a Swietelskynél nem kívántak részletekkel szolgálni, az viszont tudott, hogy Homlok – aki 2013 óta a szombathelyi Haladás VSE elnöke, és a Swietelsky a 2015-ös szezon második felében 150 millió forinttal támogatta a klubot – által aláírt összes sporttámogatási szerződést felfüggesztette az új cégvezetés.

Az igazi jolly joker Völgyesi Zsoltnak nem ismeretlen a Swietelsky: a szakember a győri Távközlési Műszaki Főiskolán üzemmérnökként végzett 1985-ben. A MÁV Pályafenntartási Főnökségén 1991-ig dolgozott, majd a Strabag Hungária technológusa, építésvezetője volt 1995-ig. A Főber Rt.-nél 1998-ig a főmérnöki, a Nantucket Mérnöki Kft.-nél 2000-ig a műszaki igazgatói feladatokat látta el. Az ezredforduló után ismét a Főberhez igazolt, és 2006-ig projektvezetőként, projektigazgató-helyettesként dolgozott.

Pályafutása Romániában folytatódott, 2006–2009 között a Drumsev Rt. vezérigazgatója volt, de ezzel párhuzamosan a Swietelsky Magyarország Kft. ügyvezető igazgatói feladatait is ellátta, majd a Sconset Mérnöki Kft. ügyvezető igazgatói posztján dolgozott. Völgyesi 2010. június 18-i hatállyal lett a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ főigazgatója, majd két év elteltével a MÁV FKG Felépítmény-karbantartó és Gépjavító Kft.-t irányításával bízták meg, de a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium politikai főtanácsadójaként is találkozhattunk vele. Ismereteink szerint Völgyesi Zsolt Károly legutóbb a Magyar Közút Nonprofit Zrt. vezérigazgatói tisztét töltötte be.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!

Vasút Nagyvasút

Betoltak vele

iho.hu   ·   2025.04.17. 20:00

Látványos szakaszához érkezett a vasúti infrastruktúra fejlesztése Budapesten: a Szerémi út és az 1-es villamosvonal felett épülő új vasúti híd 250 tonnás acélszerkezetének fokozatosan juttatják végleges helyére – a hídelem a tervek szerint az esti órákban elfoglalja pozícióját.