Karcag–Püspökladány között ismét mindkét vágány járható

Szabó István   ·   2014.10.06. 21:15
00kicsi

Ismét határidőcsúszás nélkül, a tervezett időpontban elkészült Püspökladány állomás átépítésének 4/a üteme is. Az állomás páros fejében elkészült az új kapcsolat a jobb vágány és az állomás bal oldali vágánycsoportjai között. Ezt a kapcsolatot helyezték a hétvégén forgalomba, így Szajol–Püspökladány között ismét mindkét nyílt vonali vágány járható.

Véghajrá<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a szerző felvételei)

A szeptember 28-án hajnaltól pár napos vágányzárban, Karcag–Püspökladány jobb vágányában, Püspökladány állomás páros, jobb állomásfej vágánykapcsolatának kitérői épültek be, a felettük húzódó felsővezetékkel. Szép őszi időben vizsgálta a bizottság az elkészült új vágányokat, kitérőket és vágánykapcsolatokat, az elkészült létesítményeket a forgalom felvételére alkalmasnak találta.

A mérnök

A december 13-i menetrendváltásig már nem lesz pályás és felsővezetékes „fordulat” a 100-ason, Szajol (kiz.)–Püspökladány (kiz.) között. Azonban az új biztosítóberendezés „éledésére” sem kell már sokat várni, igaz ez a külső szemlélő számára nem látványos. Az viszont a Tisza-híd átépítése, amely október 4-én kezdődött éjjel-nappalos vágányzárral Szolnok–Szajol között.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!