Kevesen utaznak a 4-es metrón
Ha az utasforgalmi feltételek nem teljesülnek tartósan, az az uniós támogatási szerződés teljesülését és a már elköltött 181 milliárd forintnyi vissza nem térítendő támogatást is veszélyeztetheti – írja a Népszava. A lap jelzi: bár a metró megnyitásával párhuzamosan átalakította a BKK a felszíni közlekedést, ezzel azonban áttörést nem sikerült elérnie. Szakemberek szerint elképzelhető, hogy az utasszám-növelés kényszere miatt a BKK újabb változtatásokat vezet be a felszíni közlekedésben – írja a lap. Az utasszám-növelésre a BKK-nak, illetve a fővárosnak 2020-ig van ideje.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!