Kibővíti digitális poggyászkezelési szolgáltatásait a Lufthansa
A „Repülés – újragondolva” szlogen jegyében a Lufthansa egyre testre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat kínál utasainak az utazási lánc minden pontján. A légitársaság legutóbb digitális poggyászkezelő szolgáltatásait fejlesztette tovább. A mobil beszállókártyájukon található hivatkozás segítségével az utasok a Lufthansa-alkalmazásban nyomon követhetik, hol található épp a poggyászuk. A célrepülőtérre érkezéskor az alkalmazás tájékoztatja az utasokat, hogy pontosan melyik reptéri csomagszállító szalagon találják majd a csomagot, és (júniustól kezdődően) a poggyászkiadás konkrét időpontját is közli. Így hasznosabban tölthetik a várakozási időt, például italt fogyaszthatnak a váróban, vagy vásárolhatnak a repülőtéren. Az először Frankfurtban, Münchenben, Stuttgartban és Milánóban elérhető szolgáltatást a Lufthansa fokozatosan terjeszti ki más repülőterekre. Abban a kivételes esetben, ha a poggyász más járatra kerül, az utas értesítést kap, és gyorsan, egyszerűen kérheti csomagja továbbítását, kitöltve a Lufthansa-alkalmazásban található hivatkozáson keresztül elérhető űrlapot. Így többé nem kell várakozni a csomagszállító szalag és az elveszett poggyászok ügyfélszolgálati pultja mellett, mivel a csomagot később automatikusan kiszállítják az utas otthoni címére vagy tartózkodási helyére.
A poggyászkezelés másik innovációja a Lufthansa és a RIMOWA együttműködésének gyümölcse: a RIMOWA elektronikus címke. Ez az iparág első digitális, teljes körűen integrálható mobil megoldása, amely gyorsítja, kényelmesebbé és biztonságosabbá teszi a csomagok kezelését utazás közben. Miközben a bőröndöket és utazótáskákat ma még manuálisan regisztrálják és papírcímkével látják el, a Lufthansa RIMOWA elektronikus címkét használó utasai hamarosan akár otthonról vagy út közben is regisztráltathatják poggyászukat a Lufthansa-alkalmazásban. A digitális beszállókártya segítségével adataikat Bluetooth-kapcsolaton keresztül, egyetlen koppintással elküldhetik a RIMOWA elektronikus címkével ellátott csomagokra. Az adatok azonnal megjelennek a bőröndbe épített adatmodulon. Az ellenőrzött bőröndöt ezután már csak fel kell tenniük a Lufthansa poggyászleadó pultjának szállítószalagjára. Az adatokat megjelenítő elektronikus kijelző méretében és megjelenésében egyaránt a jelenlegi papírcímkéket idézi. A fontos információk védve vannak a pára, a hőség, a hideg, a zuhanás és a rázkódás ellen, és a címkét nem lehet letépni. A múlt ősszel indított próbaüzem sikere nyomán a funkció hivatalos bejelentése március 14-én várható.
Az Európai Bizottsággal közös próbaüzem keretében a Lufthansa ezzel párhuzamosan bevezette az otthoni nyomtatású poggyászcímke használatát. Az unión belüli utasok otthon, normál papírra kinyomtathatják a címkéjüket, és behelyezhetik a bőröndhöz rögzített átlátszó tasakba. Ezáltal gyorsabbá és kényelmesebbé válik a reptéri poggyászkezelés, csakúgy, mint a poggyászfeladási pult önkiszolgáló megoldásainak használata.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső, idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!