ITA privatizáció: a Lufthansa egyedül is, de kevesebbet…
A római kormányváltás a jelek szerint meghozta a várt fordulatokat.
A római kormányváltás a jelek szerint meghozta a várt fordulatokat.
A Tante és a Connie a centenárium alkalmából kap állandó kiállítóhelyet, a repülőképesség helyreállítása nem várható.
Ma az első kereskedelmi járat: Frankfurt–München, a „Berlin” decemberben repüli majd az első hosszú vonalat.
A „Berlin” Frankfurtban: először alapos kabinátalakításon esik át, a légitársaság-csoport összesen 32 példányt rendelt a 787-esekből. Most már tényleg gőzerővel mehet a hosszú szünet után a gépek átadása.
A légitársaság sokallja a szakszervezet 9,5 százalékos követelését, az érdekvédelem a túlterhelést és a járvány miatti bérstoppot kifogásolja.
A járvány óta több, mint száz A380-ast állítottak ismét forgalomba. Sir Tim Clark: legyen az új típus kétszer akkora, mint a Superjumbo, de legyen könnyebb, gyorsabb, olcsóbban és tisztábban üzemeltethető…
A szépvonalú A340-esek közül is van, amely már elhagyta a hosszú parkolás helyszínét, jönnek A380-asok is? Boeing-ajánlat: vegyen a cég whitetail 777-eseket.
A csúszó 777X-program okozta kapacitáshiányt kell áthidalni utasszállítókkal és cargo-gépekkel egyaránt.
Az Emirates-főnök szerint a harmincas évekre újra kellenek majd a legnagyobb utasszállítók, a Lufthansa elnöke szerint viszont a társaság végleg búcsúzik az A380-asoktól, és fel kell készülni a magasabb jegyárakra.
A magyar polgári és katonai repülésben is fontos szerepe volt. Minden földrészen dolgozott, még a háború után is. A Lufthansa gépe múzeumba kerül, de talán jövőre megint repülnek a svájci példányok.
Már legyártott, de más vevő részéről visszamondott példányok lesznek az elsők, amelyek szolgálatba állnak majd a német társaságnál. A főváros nevét korábban egy nemrég kivont A380-as viselte.
Az első forgalomba állása után 14 évvel decemberben adják át az utolsó hármat. Visszahoz a forgalomba jónéhányat jónéhány társaság, a Qatar is, amelynek főnöke tavasszal még a teljes kivonásról beszélt.
Frankfurtból Jumbók, Münchenből 350-esek repülnek Mallorcára. Amíg a hagyományos hosszútáv nem tér magához, érdemes rövidebben, de sok utassal repültetni az óriásgépeket.
Már télen jönnek az első 787-esek, később a további A350-esek. Modern kéthajtóművesek váltják a négyhajtóművesek többségét.
Tiltják a repterek építését és bővítését is, ha azok növelik a nettó kibocsátást. A németek már megállapodtak a vasúti és légiközlekedés összehangolásáról, az olaszok tervezik