Mégis, miért válik meg a Lufthansa két Boeing 747-8-asától?
A német légitársaság négy 747-est von ki a flottájából, ezek közül két jumbo az újabb Boeing 747-8-as.
A német légitársaság négy 747-est von ki a flottájából, ezek közül két jumbo az újabb Boeing 747-8-as.
Kishíján negyed évszázaddal a legutóbbi rendruha-váltás után a német légitársaság újít: szeptembertől kezdődően a Lufthansa személyzetének számos tagja kísérleti jelleggel a Hugo Boss egyenruháit viseli. Fókuszban a passzentosság, az esztétikum, a kényelemen és…, és a fenntarthatóság.
Még az év vége előtt a német légitársaság kilenc neo eladásával kívánja likviditását növelni. Aztán visszabérli a repülőgépeket.
Nyilván a Boeingről van szó, az amerikaiak mindössze négy repülőgépre kaptak megrendelést májusban. A piac kivár, Toulouse-ban sem dörzsölhetik önfeledten a markukat a chief financial officerek.
A Boeing termelési korlátai miatt a légitársaságok képtelenek beszerezni a növekvő légiutas-forgalom kezeléséhez szükséges új repülőgépeket, a kereslet nő, miközben kapacitásszűkében lesznek, a folyamat végkicsengése pedig: a repjegyek ára nőni fog.
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal, ennek értelmében nagyobb befogadóképességű repülőket közlekedtetnek Debrecen és München között hétfői és pénteki napokon.
Kora reggel megkezdődött a Lufthansa légitársaság földi személyzetének munkabeszüntetése.
Fogynak a Jumbók, már csak minden 145. szélestörzsűvel teljesített járatot repülik Boeing 747-essel. A repülés evolúciójának természetes folyamata egyet jelent az egek királynőjének lassú háttérbe szorulásával.
Megkezdte a felkészülést a jövő nyári indulásra a City Airlines, a Lufthansa-csoport által alapított legújabb légitársaság. Hamarosan kezdődik a toborzás!
A másodfokú égési sérülést szenvedett és családja azonban nem kér a pénzből, csak a légiutas-kísérő felelősségre vonását és a bocsánatkérést várja el a légitársaságtól.
Csak 2023 első felében 1044 géppel gyarapodott a gyártó rendelésállománya, ám ebben már benne vannak az indiai légitársaságok elképesztő nagyságrendű megrendelései is. Édes teher... Vagy mégsem?
A római kormányváltás a jelek szerint meghozta a várt fordulatokat.
A Tante és a Connie a centenárium alkalmából kap állandó kiállítóhelyet, a repülőképesség helyreállítása nem várható.
Ma az első kereskedelmi járat: Frankfurt–München, a „Berlin” decemberben repüli majd az első hosszú vonalat.
A „Berlin” Frankfurtban: először alapos kabinátalakításon esik át, a légitársaság-csoport összesen 32 példányt rendelt a 787-esekből. Most már tényleg gőzerővel mehet a hosszú szünet után a gépek átadása.