Kirajzottak a CAF-ok

Vörös Attila   ·   2015.06.29. 21:15
bba--P6290163__150629

A május elején megkezdett éjszakai futópróbák után végre elindultak a nappali menetek is a rövid CAF villamosokkal. A 2202-es és a 2203-as egység hétfő reggel óta rója az 1-es villamos vonalát, és mivel ez a program most hosszabb időn át, úgy másfél hónapig tart, mindenki levadászhatja a Cafkákat.

Sajnos még nem lehet fölszállni...<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(fotók: Vörös Attila)

A cél ugyanis a tízezer kilométer összegyűjtése, amely a végleges típusengedély megkapásának a feltétele. Az 1-es vonalán kocsinként napi két műszakban járnak a dolgozók a villamosokkal, műszakonként 100–110 kilométer, naponta így legalább 200 kilométer összegyűlik egy-egy CAF-ban. Ha minden a tervek szerint alakul, szeptember elsején már utasokkal járhatnak a spanyol villamosok. Addigra már többen is lesznek, eddig kilenc rövid CAF érkezett meg Budapestre.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.