Kísértet-pályaudvar az Acélváros árnyékában

iho/vasút   ·   2011.11.05. 14:00
00

A hatalmas Diósgyőri Vasműnek (később Lenin Kohászati Művek) már igen korán kiépült a vasúti kapcsolata: az 1870-ben alapított nagyüzembe három évvel később épült meg Miskolcról az összekötő vágány. A nehézipar és az ezzel járó óriási áru- és személyforgalom (valamikor személyvonat is közlekedett ide, a csak a gyár területéről megközelíthető állomásra) már a múlté, jelenleg csak egyetlen sínpár csillog a tizenhat vágányos teherpályaudvaron.

A Bo-Bo Kft. mozdonyai sorakoznak Miskolc-Rendezőn<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik meg

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.