Marketingdíj Ferihegynek
Nem sokkal egy másik rangos nemzetközi légi közlekedési fórum, a Routes Europe elismerése nyomán ezúttal a sydneyi székhelyű CAPA (Centre for Aviation Pacific and Asia) kutatóközpont tekintélyes szakértői döntöttek úgy, hogy a Budapest Airport végezte a legjobb munkát az elmúlt másfél évben a repülőtéri marketing területén az évi 5-15 millió fős forgalmat bonyolító repülőterek között – hangzik a ferihegyi repülőteret kezelő cég közleménye.
A CAPA légi közlekedési szakértői az egész világon folyamatosan kutatják, vizsgálják a repülőtársaságok és repülőterek működését, elemzik a piaci változásokat, egy sor publikációval vannak jelen a piacon a napi friss hírlevéltől kezdve egészen a regionális kutatásokig. Tevékenységükkel lefedik a hagyományos- és a diszkont-légitársaságok, a charterüzemeltetők és a teherszállító vagy cargo-légitársaságok működését is.
A CAPA éves légitársasági csúcstalálkozóját az idén Hongkongban, Kínában rendezték, és itt adták át a szakma elismerését az Év Légitársaságának, valamint az Év Repülőtere díjat. Ezen az ünnepi ceremónián hívták a színpadra a Budapest Airport képviselőjét is, hogy átvehesse az Év Repülőtéri Marketing Díjat az 5-15 milliós forgalmú repülőterek kategóriájában.
A rangos nemzetközi díj értékét tovább növeli, hogy a Budapest Airport egy számára rendkívüli évben és nagyon nehéz helyzetben állt helyt, vívta ki a szakma és a független szakértőkből álló zsűri elismerését – olvasható a cég közleményében.