Román után bolgár?

iho   ·   2013.06.24. 16:05
Cikkünk előzményében felsoroltunk több aggályt a CFR Marfa privatizációjával kapcsolatban, elképzelhető, hogy a Grup Feroviar Român győzelme nem is olyan sima, mint első látásra tűnik. A Grampet csoport tagja azonban nem adja fel a térség vasúti teherszállításának megszerzésére törő erőfeszítéseit: a fő hitelező Eximbank jelentette nemrég, hogy stratégiai megállapodást írt alá a román magántársasággal, ami elősegítheti a bolgár BDZS Cargo magánosításában való részvételt. A társaságra ezen kívül a szófiai székhelyű Bulgarian Cargo Express, a Balkan Financial Services és az osztrák Donau-Finanz Transport und Beteillung is pályázik – írja a Railway Bulletin.

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.