Korszerűbbé vált a temesvári négyes villamosvonal
A vonal a Cetății körút mentén több kilométeren alakult át mobilitási folyosóvá, kerékpármegosztó pontokkal és kerékpárúttal.
A vonal a Cetății körút mentén több kilométeren alakult át mobilitási folyosóvá, kerékpármegosztó pontokkal és kerékpárúttal.
A román Ferotrans TFI magánvasút aprópénzért, másfélmillió dollárért csapott le harminchárom IC3-as szerelvényre.
A román szállításügyi és a magyar külgazdasági és külügyminisztérium megállapodott a két fontos várost összekapcsoló vasúti összeköttetés közös megtervezéséről és kivitelezéséről.
Románia első vezető nélküli metróvonala huszonegy kilométeres lesz, tizenkilenc állomással.
A román vasútireform-hatóság ARF húsz második generációs Elf villamos szerelvényt vásárol a lengyel gyártótól, interregionális viszonylatokra.
A Grampet Csoport, Közép- és Délkelet-Európa legnagyobb román tulajdonú magánvasúti holdingja adta hírül, hogy változások történtek a vállalatcsoporthoz tartozó, többek között Magyarországon, Horvátországban és Szlovéniában működő Train Hungary vezetőségében.
Kibocsátotta a kolozsvári metróvonal építési engedélyét a Kolozs megyei önkormányzat.
Rövid, közepes, hosszabb, egy- és kétáramnemű verziók. A kilencvenöt szerelvényt alapvetően Magyarországon vetnék be, de a határokat is átlépnék a motorvonatok.
Jóváhagyta a román kormány a szerb–magyar–román hármas határnál található Kübekháza–Óbéba közúti határátkelő megnyitásáról szóló határozatot.
Tavaly 11,5 százalékkal szállítottak kevesebb árut a síneken, mint 2022-ben; az áruk közel nyolcvan százaléka belföldön haladt.
A Telegraph utánajárt. Magyarország a középmezőny végén, Romániát látványosabbnak érezték.
A német nagyvállalat és az Astra Vagoane Călători egy új, kiterjesztett érvényű, Budapesten megkötött szerződés keretében erősítette meg együttműködését.
Vasárnap hajnal óta ez a két ország hivatalosan is a schengeni övezet részévé vált, de a határnyitás egyelőre csak a légi és tengeri közlekedésre vonatkozik.
Kürtösről Rodostóba (Tekirdag) hetente irányonként öt, Münchenből Kürtösre pedig egy szerelvény közlekedik. A Genk–Kürtös útvonalon heti háromról ötre nő a fuvarok száma, és egy új kísérleti projekt keretében nem daruzható félpótkocsikat is szállítani fognak.
A román határ közelében, Hlibokánál megvalósuló létesítmény célja, hogy javítsa a vasúti és közúti szállítás logisztikai összeköttetéseit Ukrajna és az EU viszonylatában.