Siemens jelzéstechnika Algériában

iho/vasút   ·   2012.08.17. 13:13

Az öt állomásból álló vonalszakaszt a Siemens az ETCS 1-nek megfelelő Trainguard vonatbiztosító rendszerrel és a Vicos automatikus üzemirányító rendszerrel szereli fel. Az új vasútvonal üzemi sebessége 160 kilométer per óra lesz.

A Siemens az algériai gazdaságfejlesztési program részeként már szállított jelzéstechnikát a Boughezoul–M'Sila–Tissemsilt és a Senia–Arzew vonalakra. Az új vasútvonalat 2015 őszén tervezik megnyitni, a Siemens része a megrendelésből mintegy 69 millió euró.

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.