Decembertől Budapestre is jár ComfortJet!
Pozsonyban, a ZSSK-nál is elkezdődött a személyzet képzése a csehek ComfortJetjeihez.
Pozsonyban, a ZSSK-nál is elkezdődött a személyzet képzése a csehek ComfortJetjeihez.
A lízingcég ismét tíz villamos- és dízelüzemre is képes Siemens-mozdonyra nyújtotta be igényét.
A várhatóan 2027 októberében elinduló, húszezer négyzetméteres egységet cirka 35 millió euróból hozzák létre, melyből 22 millió eurót a vállalat áll.
Az Akdoğan Tren Kargo magánvasút a Siemens Mobility univerzális villamosmozdonyának öt többáramrendszerű (MS) példányára adta be igényét. A gépek nemzetközi áruszállítási útvonalakon fognak járni Európa-szerte.
A Cseh Vasutak prágai bázisára megérkezett az első három, 230 km/óra sebességre engedélyezett Vectron. Ezt a tempóképességüket a mozdonyok azonban csak külföldön tudják kihasználni.
Hitachi, Stadler, Siemens, Alstom – már a személyvonati központi vonó- és ütközőkészülék vonatkozásában is ott találjuk a legnagyobb gyártókat a Knorr-Bremse megrendelői között. 2019 óta folyik az az átfogó innovációs projekt, amely a személy- és tehervonati csatlakozók tekintetében is komoly mérföldkőhöz érkezett az elmúlt években.
A Siemens Mobility már tizennégy mozdonynál tart a végső tesztelésnél. A cél egy kétezer kilométeres nagysebességű hálózat létrehozása.
Sajtóértesülés szerint a Waberer’s Csoport a tranzakció feltételeinek nagy többségét már teljesítette, csak a szükséges banki és hatósági jóváhagyási folyamat van még hátra. Előbbivel azonban akadnak problémák.
Az új gép matricája a logisztikai vállalat kiterjedt, Hamburgtól Isztambulig érő európai intermodális hálózatát szimbolizálja.
Az új villanygép Idához, Emmához és Judithoz fog csatlakozni.
A Talgótól hatvanöt szerelvényt, az azokat mozgató mozdonyokat pedig a Siemenstől szerzik be. A bizonyos karbantartási szolgáltatásokat is magába foglaló szerződés összértéke 2,4 milliárd euró.
A német nagyvállalat támogatja a gördülőállomány mechanikájával és gyártásával kapcsolatos tanulmányokat a lengyel felsőoktatási intézményben, valamint a hallgatók és a már végzettek számára is lehetőségeket kínál.
Az építőipari vállalat márciusban vette át első ilyen mozdonyát a Siemens Mobilitytől. Most még négyet vásárolnak.
A Siemens-mozdonyok 2026 decemberében érkeznek, és várhatóan meghatározó szerepet játszanak majd a Duna-folyosón, valamint Kelet-Európa több országában zajló határokon átnyúló szállításokban.
Az EF-9K sorozatú gépek óriási, kilencezer lóerős teljesítményét a dedikált tehervonati folyosókon közlekedő nehéz konténervonatok élén fogják kihasználni.