Sólyom: ad-hoc charterezés, kisgépezés

iho   ·   2014.03.10. 18:13
cim4

Szűkkörű sajtóbeszélgetésen ismertette a Sólyom helyzetét és terveit az eredtei vezetésből megmaradt egyetlen személy, Lucsik János. Mint ahogy beszámoltunk róla, a cégtulajdonosok közül eltűnt a gyanús offshore-vállalkozás, a Charity March, a Kft. ismét a Sólyom Holding tulajdona.

Az AIRportal beszámolója szerint a legfontosabb tennivalók, amit Lucsik felvállal: az AOC megszerzése, amihez várják a Boeing által kiállított repülőgép-üzemeltetési dokumentáció, rendezni kell a tartozásokat, ami már ugyancsak zajlik a NAV, a dolgozók és a beszállítók felé, illetve az ügyvezető a beszállítókkal szembeni kötelezettségek átütemezésére kér felhatalmazást.

Csoportkép az első gép első és utolsó ferihegyi megjelenéséről: a kép balszélén Lucsik János

A Sólyom a mostani koncepció szerint 1+1 gépes ad-hoc charter modellben indul, és fejleszti kisgépes üzletágát, a cégnek a kisgépes kategóriában Lucsik szerint húszféle típusra van  üzemeltetési és légialkalmassági engedélye. A beszámoló megfogalmazása szerint ez az üzletág „ma is működik és folyamatos bevételt termel”. Mindennek megfelelően módosítani kell a hatóságnak benyújtott üzleti tervet.

Az AIRportal.hu kérdésére Lucsik János hozzátette, hogy a már megkötött (hatgépes) szerződés módosításáról, a lízingelt gépek számának csökkentéséről a következőkben lesznek tárgyalások.

Álmos vezér + egy gép: még meg kell állapodni a csökkentésről a lízingcéggel is

Két Boeing 737-500-as a légitársaság színeiben várakozik Bournemouth repülőterén, a HA-SHA lajstromjelű Álmos Vezérnek megvan a légialkalmassági engedélye, a HA-SHC lajstromú repülőgépnek csupán a lajstromba vétele történt meg.

Lucsik János szerint a Sólyom Airways tényleges működése néhány hónapon belül beindulhat.

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek