Tarlós: jöhet a dugódíj!

MTI/iho   ·   2015.01.13. 10:09

A budapesti behajtási díj bevezetése esetén nem kell visszafizetni a 4-es metró építésére felvett, 180 milliárdos támogatást, ugyanis a folyósítást Brüsszel ehhez kötötte. Várható a kormáynzati moratórium feloldása, a BKV és a BKK jelenleg is dolgozik a zónahatárok kijelölésén, továbbá a technikai feltételeket is meg kell teremteni, így leghamarabb 2016 végétől kell a behjatási díjjal számolni a Budapestre utazóknak.

Tarlós István kitért az útdíjra is, elmondta: fenntartásai vannak azzal kapcsolatban, hogy a közszolgáltatást végző járműveknek (a BKK autóbuszai) is díjat kelljen fizetni az utak használatáért.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Ganz és MÁVAG: ki viselheti a patinás elnevezést?

iho/vasút   ·   2025.04.15. 09:00

A hazai vasúti járműipari vállalatok keresik azt a márkanevet, ami segíthetné a piaci pozíciójukat. A nagymúltú Ganz–MÁVAG névre többen is pályáznának, de a nemzetközi piacok meghódításához inkább jó termék, mint történelmi márka segítene.