Túl drága a villamosítás

MTI/iho   ·   2013.10.02. 09:56

Eredménytelennek nyilvánította a Mosonszolnok–Csorna–Porpác vonal villamosításának tervezésére és kivitelezésére kiírt pályázatot a GYSEV, miután a két ajánlat közül az olcsóbb is meghaladta az előzetesen becsült értéket és a rendelkezésre álló keretet – írta szerdai számában a Kisalföld.

A cikk szerint a vasúttársaság azt tervezte, hogy jövőre elkészül a MÁV-tól 2011-ben átvett, 87 kilométeres szakasz villamosítása, így Szombathely és Hegyeshalom között végig villamos mozdonyok vontathatják a szerelvényeket. 

A lap emlékeztet arra, hogy a GYSEV tavaly 12 milliárd forintnyi uniós támogatást nyert el villamosításra és egy csornai forgalomirányítási központ kialakítására.

(fotó: Takács Zsolt)

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.