Új járművet mutattak be a francia tűzoltókongresszuson

iho   ·   2013.11.25. 17:30
00

Az új automata váltóval egy Renault Premium 340.19D típusú, légiplatformos kocsit szereltek fel. Ez a technológia a hagyományos, létrás mentőjárművek komoly versenytársa lehet, az Oise Tűzoltóság hármat tart belőle flottájában. Ezen a három kocsin kívül még további húszba szerelték az Allison Continious Power Technology automata sebességváltót.

A légiplatformot is mozgósították a helybeliek segítségére, akik jégkárokat szenvedtek egy nagy vihar során, ami   több mint 300 otthont érintően tetőket és tetőablakokat rongált meg<br>(a képek forrása: Allison)

Ez a két újdonság jelentősen javítja az oltás és a mentés eredményességét, amit egy, a közelmúltban megoldott feladat is bizonyít. A külvárosi környezetben, különböző magasságú járdákkal és elszórtan parkoló autókkal szegélyezett meredek utcákon kellett eloltani egy tüzet. Az Allison automata váltónak köszönhetően jelentősen javult a jármű manőverezhetősége is, a légiplatformmal pedig sikerült a kocsit megfelelően szintezni – az eleje nyolcvan, a hátulja húsz centiméterrel volt az út szintje fölött, a kétoldalt levő támasztók segítségével.

Az Oise Tűzoltó és Mentő Alakulata versenyben a tűzzel: a kosárban a tűzoltók küzdenek a lángokkal, míg a jármű lebegni látszik a föld felett

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közút Zöldút Logisztika Szállítmányozás Haszonjármű Alternatív hajtás

Duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a DHL a Hungaroringre, a Forma–1-es hétvégére

iho   ·   2024.07.18. 19:05

Az idei szezonban a bioüzemanyaggal üzemelő kamionok száma több mint kétszeresére, összesen harminchét kamionra nőtt az európai szakaszon. Minden egyes kamion átlagosan nyolcvanhárom százalékkal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást a dízelüzemű társaikhoz képest.