Vissza a feladónak

Ács Attila   ·   2013.04.11. 13:00
IMG_4594_fooldal

Közel négy évvel ezelőtt történt a debreceni szolgáltatóváltás, de az egykori állomány kálváriája még mindig nem ért véget. Legutóbb arról számoltunk be, hogy végre a három gázos Jelcz sorsa is megoldódni látszik, ugyanakkor hamarosan több mint húsz busz tér vissza a Hajdú Volánhoz.

Tiz MAZ 103, tizennyolc MAN SL 222, hat MAN SG263 és Két Rába Contact 2009. szeptember elsején állt forgalomba a Volánbusz egyik alvállalkozójánál, a T&J Busz Projekt Kft.-nél, kezdetben Gödöllő térségében, majd a megye más részein is. A szerződés eredetileg három évre szólt, de a buszok végül valamennyivel tovább maradtak, igaz, 2011-ben már kilenc SL 222 és egy SL 223 feleslegessé vált, ezeket a Kunság Volán vásárolta meg.

A legújabb fejlemények szerint a MAZ-ok kivételével április 16-ig az összes busz visszatér Debrecenbe, ezekből tizennégyre a Szabolcs Volán tartana igényt (bérleti konstrukcióban már egy ideje náluk is közlekednek Hajdú Volán-os buszok), a csuklósok közül viszont néhányat megtartana a cég.

MAN SG 263 Vácon<br>(A képre kattintva galéria nyílik!)

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.