CRM-mel így teremthetők meg a növekedés feltételei
Miként segíthet a CRM rendszer és a CRM üzleti intelligencia abban, hogy tényleges és tartós növekedést érjünk el a vállalkozásunkkal? Mennyivel válhat ezen a módon könnyebbé, tervezhetőbbé, átláthatóbbá a céges működés? A bejegyzés keretei között ezt a kérdéskört vizsgáljuk meg.
Mi áll a növekedés útjában sok vállalkozás életében?
Ha megkérdeznénk, tízből legalább kilenc vállalkozó törekvése az, hogy növekedést szeretne produkálni a cégével. Hasonlóan magas arányt képviselnek ezzel együtt azok a vállalkozások, amelyek minden igyekezetük ellenére sem tudnak tartósan növekedést jelentő pályára állni.
Nemes egyszerűséggel azért, mert nincsenek rá felkészülve. A működési mechanizmust, a strukturális felépítést, a rendelkezésre álló kapacitást tekintve. Ha rájuk szakadna másfélszer annyi megrendelés, valószínűleg összeroskadnának a teher alatt.
Célszerű tehát tudatosan is foglalkozni ezzel a problémakörrel. Szerencsére létezik rá megoldás, méghozzá szoftveres formában, komoly, látványos eredményeket ígérve.
Miben és hogy tud segíteni a CRM üzleti intelligencia?
Amikor felmerül a “mi az a CRM” kérdés, viszonylag kevesen gondolnak a CRM segítségével elérhető üzleti intelligencia hasznosításának lehetőségére. Holott olyan szoftveres segítségről van szó, amivel transzparens módon átláthatóvá válhat a cég működése. Merhogy a CRM üzleti intelligencia speciális eredményjelzői segíthetnek megtalálni a cégben megbúvó problémák gyökerét, az egyes folyamatok gyenge pontjait, illetve a munkatársak produktivitásának valós mivoltát.
Sőt, a CRM üzleti intelligencia nem kizárólag a diagnosztizálásban segít. Ezenfelül hathatós segítséget jelent abban is, hogy a meghatározott célok eléréséhez vezető legrövidebb út is átláthatóvá váljon.
Speciális riportok és eredményjelzők CRM üzleti intelligenciával
Mit szólnánk hozzá, ha transzparensen át tudnánk látni a sales folyamatok egyértelműen gyenge pontjait? Mennyivel volna hatásosabb előre tervezni a működéssel, ha tűpontosan ismernénk a bevételek várható alakulását?
Mennyivel tudnánk könnyebben dolgozni a munkatársak fejlesztésén, ha átlátható kimutatások alapján tudnánk monitorozni az egyes kollégák produktivitását és teljesítményét? Ez a három különálló eredményjelző egyébként sok vállalkozó által preferált, a CRM üzleti intelligencia hasznosítása kapcsán. Persze ez csak a jéghegy csúcsa. Ennél jóval mélyebb irányokat is el tudunk érni adott esetben, amennyiben célzottan és személyre szabott módon nyomon követjük a céges működés kulcsfontosságú mutatóit.
Ebben rejlik a CRM üzleti intelligencia hozzáadott értéke. A segítségével tényleges szintlépés valósítható meg nemcsak a céges működés hatékonyságában, hanem a tudatosságban is.
(x)
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!