Új sinergiák a decembertől változó vasúti menetrendben
Fenekestől ugyan nem fordul fel minden, de december 14-től azért némi mértékben gyarapodik a téli–tavaszi vasúti kínálat járatainak a száma.
Fenekestől ugyan nem fordul fel minden, de december 14-től azért némi mértékben gyarapodik a téli–tavaszi vasúti kínálat járatainak a száma.
A vasúti szektor vezetői az idei, a szlovéniai Bledben tartott Intelligens Vasúti Csúcson vizsgálták meg, hogy a mesterséges intelligencia, a robotika és a digitális eszközök hogyan nyújthatnak megoldást az ágazat legnagyobb kihívásaira.
A Zöld Busz Program folytatásaként környezetkímélő, tisztán elektromos meghajtású, Ikarus 120e típusú autóbuszokkal bővült a MÁV-csoport flottája.
Kicsiket és nagyokat szeretettel várnak december 5–7. között a Szent-Györgyi Albert Agórában. Ha tehetik, jöjjenek el, az Indóház is jelen lesz!
Az egyesület is kiadott egy tagjuk által készített változatot azzal a céllal, hogy visszahozza a régi Vonatinfó minden előnyét, sőt, azokat még tovább fejlessze.
A nyomvonal felén már lerakták a síneket.
A gyártó a Nexraillel kötött keretszerződése akár kétszáz négyáramnemű Euero9000 villamos-hibrid mozdony leszállításáról szól.
Az osztrák árufuvarozó vasúttársaság szerint az új összeköttetés vonzó lehetőségeket teremt az intermodális szállítás számára a régióban és azon túl.
Több mint húsz év után tér vissza Szegedre a gépi vasútikocsi-tisztítás.
A téli felmérések célja, hogy kiderüljön a műholdas internetszolgáltatás működése mostoha időjárási körülmények között.
November 15-én 16 órától elindulhat a közúti forgalom a megújult déli hídon Pest irányába a Flórián térnél, mivel a felüljáró megkapta az ideiglenes forgalomba helyezéshez szükséges hatósági engedélyt.
Jönnek a bérmozdonyok, országosan megcsappan a V43-asok száma. Jövőre újabb „vérengzés” várható.
Nemcsak a régi fényét nyerheti vissza, hanem egy modern, XXI. századi élhető főútként születhet újjá „Pest főutcája”, a Nagykörút a következő években.
A hibridgép egy nagy tételnyi mozdonyra vonatkozó megrendelés előhírnöke.
64,2 kilométer hosszan építenék át a miskolci vonalat – majd valamikor, ráadásul csak minimális fejlesztéssel.