Ilyenek lesznek a barcelonai reptéri vonatok
Az Alstom Coradia Stream szerelvények 2026-tól pendliznek majd a városközpont és az El Prat nemzetközi repülőtér között.
Az Alstom Coradia Stream szerelvények 2026-tól pendliznek majd a városközpont és az El Prat nemzetközi repülőtér között.
Lázár János miniszter Botka László polgármesterrel folytatott megbeszélését követő sajtótájékoztatóján azt mondta, az üzem építése, amely Magyarország legnagyobb autógyára lesz, a várakozásoknál sokkal gyorsabb ütemben halad. Bejelentettek számos közlekedésfejlesztési tervet is.
A november 15-e éjszakától 18-a hajnalig tartó, kilencvenmillió forintos beruházás célja a sebességkorlátozások megszüntetése. A munkálatok idején több vonat menetrendje is módosul.
Az elmúlt hónapok szélsőséges időjárása a svájci gyártó számos európai üzemét is masszívan érintették, ezért komoly átszervezéseket hajtottak végre.
A GYSEV, valamint a Savaria Technikum és Kollégium együttműködésében zajló duális képzés során a középiskolás tanulók a vasúttársaságnál teljesíthetik a gyakorlati részt. Az első vasútijármű-szerelők 2025-ben végeznek.
Tizenöt kilométeren hoztak volna létre a belvárosban a föld alatt haladó könnyűvasúti pályát.
Az osztrákok eddig százkilenc kétszintes villamos szerelvényt vásároltak a Stadlertől.
Új telephelyre költözik az autókat le- és felrakodó terminál, ami még nem készült el, ezért jön a kényszerszünet.
A német nemzeti vasúttársaság nem kapott megfelelő ajánlatot a nagysebességű szerelvények szállítására a megadott határidőn belül.
Legalábbis erre utal az ÉKM. Addig viszont tűzoltásként csaknem száz, alkatrészhiány miatt leállított vasúti kocsit újítanak fel jövő nyárig.
Az amerikai közlekedési társaság eddig 174 kocsinyit rendelt az Alstom emeletes villamos motorvonataiból.
A Metro-North bemutatta első SC42-DM típusú villamos-dízel hibridmozdonyát. A gépekkel még nagyobb mértékben közlekedhetnek villamos üzemben a társaság elővárosi járatai.
A 8,4 kilométer hosszú, isztambuli műtárgy a Bulgáriába vezető emelt sebességű pálya részeként elősegíti majd az európai kontinens és Törökország közötti vasúti teherszállítást.
Egytizedére redukált tömegű fékpanel-alaplap, additív technológiával előállított prototípusok sora, hétszázhetven MSc hallgató és tizenöt doktorandusz: ezek beszélnek a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen működő virtuális tervező labor és a Knorr-Bremse Budapest együttműködésének első tíz évéről.
A MÁV-csoport havi riportban közli statisztikáit, melyet mostantól mi is elemzünk. A korábbi, évekre visszamenő részletes késési adatokat viszont eltüntették.