Bécsben is bemutatta új, emeletes Railjet-Kissét az ÖBB
A megrendelt tizennégy Stadler-motorvonat 2026 végétől fokozatosan áll majd forgalomba Bécs és Salzburg között, akár kétszáz kilométer/órás sebességgel haladva.
A megrendelt tizennégy Stadler-motorvonat 2026 végétől fokozatosan áll majd forgalomba Bécs és Salzburg között, akár kétszáz kilométer/órás sebességgel haladva.
A projekthez a hazai síngyártó DT Výhybkárna a Strojírna két hatszáz milliméteres nyomközű kitérőt szállított.
A katasztrófavédelem utasítására, erdő- és avartűzveszély miatt fákat vágnak ki reggel nyolctól várhatóan délután 18 óráig, ezért korlátozni kell a vonatközlekedést a 80-as vonal érintett szakaszán.
Az építési és közlekedési miniszter szerint a fejlesztők az oldal létrehozásával túlterheléses támadást intéztek a MÁV Emma adatbázisa ellen. A holavonat helyett azonban beindult a vonatterkep.hu és a megisholavonat.hu!
Eredményes és fontos a VEKT-program: nőtt a piaci szereplők száma és a teljesítmény is. A szegmens életben tartásához elengedhetetlen a támogatási forma 2025-ös fenntartása és a 2026 utáni, újabb öt évre történő meghosszabbítása, ami további lendületet adhat a piacnak.
Van, akinek már eszébe jutott. Van, akinek eszébe is jutott, és meg is szervezi. Lajosmizsére megy fotósvonatával az A25 016 pályaszámú Nagybobó.
Egy magyar fejlesztő összedobott egy kvázi független vonatkövető oldalt, aktuális sebességértékekkel, késéssekkel.
A szerb főváros közlekedési vállalata, a GSP tavaly júliusban rendelt huszonöt szerelvényt a Bozankayától, 7,8 milliárd dinár, vagyis cirka 27 milliárd forint értékben.
Átépítik az adonyi vasútállomást, a műveletet az iváncsai ipari parkhoz vezető új vasúti összeköttetés örvendetes létesítése tette szükségessé.
A svájci St. Margarethen és a voralbergi Wolfurt között futott póbaköröket az ÖBB hatodik, harmadik generációs railjet szerelvénye. Ha már arra jártunk, lefotóztuk a motorvonat pihenőjét – a jármű bárcájával (lauffähigkeitsbescheinigung) egyetemben…
Felfoghatatlan, de igaz: az EMIG után a Vonatinfót is lelőtte a MÁV.
A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.
A MÁV-csoport és az ORFK-OBB közös akcióterve alapján Siófokon, Szabadifürdőnél telepítettek először ilyen rendszert a szabályszegések visszaszorítása érdekében.
A Vasutazz Velünk! különvonata október 4-én indul útnak a magyar vasútvillamosítás és villamosmozdony-gyártás emlékére, a szakterületen tevékenykedő mérnökök és munkások, közük Mechwart András és Kandó Kálmán előtt tisztelegve.
Szombattól változik a közlekedés a Szent István körúton: június 21-étől július 31-éig a Széll Kálmán tér és a Nyugati pályaudvar között a 4-es és 6-os villamosok helyett pótlóbusszal lehet utazni.