Cseh kitérőkkel fejlődik a brit vasúthálózat
A DTVS nyolcvanhat, a brit szabványoknak megfelelő szerkezetet gyárthat a Trackwork Ltd-nek.
A DTVS nyolcvanhat, a brit szabványoknak megfelelő szerkezetet gyárthat a Trackwork Ltd-nek.
A Balatontipp írta meg, drasztikus járatcsökkentéssel egyszerűen kettévágták a balatoni hajózást. Mostantól keletről csak Balatonszemesig, nyugatról legfeljebb Balatonlelléig lehet eljutni, azaz jószerével megszűnt a hajós kapcsolat a tó keleti és nyugati medencéje között.
Tartósan felfelé ívelő pályára állt a BUD: amíg januárban kishíján 1 millió 300 ezer, az általában kevésbé forgalmas februárban pedig 1 millió 200 ezer, addig márciusban már 1 millió 468 ezer 754 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Újabb budapesti főút válhat vonzóbbá a legvédtelenebbek, tehát a gyalogosoknak, kerékpárosoknak, a kerekesszékkel közlekedőknek.
A közlekedési társaság erősítéssel készül, és azt ajánlja az utasoknak, hogy ha lehet, váltsanak jegyet előre, ezzel is segítve a többletkapacitások elosztását.
A Die Güterbahnen vasúti árufuvarozási szövetség kielemezte a megállapodást, rámutatva, hogy a hivatalba lépő kormány részéről nincsenek mennyiségi célok, egyértelmű prioritások vagy kötelező érvényű kötelezettségek a vasút fejlesztése iránt.
A vasúttársaság célja, hogy minél többen fedezhessék fel Magyarország gyönyörű tájait biciklivel, kényelmesen és biztonságosan utazva.
Pont tíz éve történt, 2015. február 16-án. Még volt tél, sőt, hó is. Legalábbis több, mint manapság.