Utazási statisztikák 2022-ben: egyre többen vásárolunk menetjegyet bérlet helyett
A MÁV-Start járatain 2022-ben közel 97 millió, a MÁV-HÉV járatain 63 millió fizető utas utazott vonattal.
A MÁV-Start járatain 2022-ben közel 97 millió, a MÁV-HÉV járatain 63 millió fizető utas utazott vonattal.
Élhetőbb és biztonságosabb lett: a BKK beruházásában korszerűsített útszakaszon megújult az útpálya burkolata, javultak a gyalogos- és kerékpáros-közlekedés feltételei, illetve zöldebb lesz a környezet.
Pilot jelleggel elsőként a Budapest–Baja vonalon közlekedő egyes járatok fedélzetén lesz lehetőség bankkártyás jegy- és bérletvásárlásra a Volánbusznál. A közlekedési társaság január 30-ától február 26-áig tíz autóbuszon vizsgálja a kártyás fizetést lehetővé tevő fedélzeti eszközöket.
Már elérhetők a Volánbusz Budapest elővárosában közlekedő regionális autóbuszainak valós idejű adatai is.
A lengyelországi fejlesztések, a Rail Baltica és a visegrádi négyeket összekapcsolni tervezett V4 hálózatok összehangolásáról írtak alá együttműködési szándéknyilatkozatokat Varsóban.
A Budapesti Közlekedési Központ társadalmi egyeztetést indít, a változások Budafok, Kelenvölgy, Péterhegy, Kelenföld vasútállomás és Budatétény közösségi közlekedését is érintik
A lényeg a feltételes módon van, hiszen még sok a teendő a Szeged–Szabadka vonal magyarországi szakaszán.
A BKK adott otthont a Nemzetközi Közösségi Közlekedési Szövetség Közlekedésszervezői Bizottság soros ülésének.
Újabb lépés az ügyintézési folyamatok digitalizálása felé: a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) elindította online e-matrica-lekérdező felületét, ahol egy adott járműre érvényes autópálya-matricákról lehet tájékozódni.
Történetének legjobb értékesítési számait érte el 2022-ben az AutoWallis Csoport.
A német Allianz pro Schiene vasúti szövetség szerint a digitalizáció által egyszerűsített hozzáférés ösztönzője lehet a kombinált fuvarozással való próbálkozásnak.
Az elmúlt hónapok járatritkításai a használhatatlanság határára sodorták a Tiszántúli nagyváros közösségi közlekedését.
Az ázsiai ország fővárosa, az agglomerációval együtt 22 millió lakosú Dakka eddig hiába számított a világ egyik legnagyobb metropoliszának, még nem rendelkezett metróhálózattal.
Az új buszok a 2008-2009-ben beszerzett SOR buszokat váltják ki a forgalomból.
Lázár János építési és közlekedési miniszter Celldömölkön beszélt Vas megye úthálózatáról.