Megkezdi az elektromos teherautók sorozatgyártását az MAN
Mostantól ugyanazon a gyártósoron elektromos és dízelüzemű teherautók is készülnek a teljesen integrált gyártási folyamat keretében.
Mostantól ugyanazon a gyártósoron elektromos és dízelüzemű teherautók is készülnek a teljesen integrált gyártási folyamat keretében.
A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.
Az első kocsik a Balaton környékén álltak forgalomba, a nyár közepére pedig várhatóan már mind a 131 busz közlekedni fog.
Június 21-e: egy éjszaka, amikor hajóskapitány, autószakértő, buszvezető, vegyész, bányász, kovács, fizikus vagy akár velocipédversenyző is lehetsz!
A MÁV-csoport és az ORFK-OBB közös akcióterve alapján Siófokon, Szabadifürdőnél telepítettek először ilyen rendszert a szabályszegések visszaszorítása érdekében.
Június 21-étől hosszabb útvonalon közlekedik a 81-es troli, ezzel párhuzamosan a 74A vonal június 20-án üzemel utoljára, ekkor nosztalgiajáratként egy régi ZiU-9B troli is forgalomba áll.
Titkos bunker Veszprémben, tramtrain-műhely Szegeden, vasúttörténeti gyűjtemény Pécsett, nosztalgiabuszok Hatvanban, és egyéb érdekességek több más helyen.
Az előző hónaphoz képest csupán kisebb, a múlt év azonos időszakához képest azonban már jelentősebb mértékben, négy százalékkal nőtt a hazai vonatok pontossága.
Európában hódít, Magyarországon még kevésbé ismert és elterjedt a CityLiner félpótkocsi. Pedig ezzel több áru szállítható gazdaságosabban a végső lábas kiszállítás során.
Nyolcezer tiszta és csendes gépkocsival, köztük 1700 kisteherautóval bővült a hazai klímabarát állomány.
Június 5-étől a gyorsforgalmi út újonnan megépült jobb oldali pályáján haladhatnak az autósok.
Június elsejével lépett életbe a késésbiztosítási rendszer, az első három nap alatt 9600 esetben térítették vissza a jegyár felét.
A hangos asszisztenciával ellátott trolik és autóbuszok után már az agglomerációban közlekedő kék Volán-buszokra, illetve kísérleti jelleggel a villamosokra is kiterjesztik a szolgáltatást, amely egyetlen távirányítással bemondja, melyik járat érkezik a megállóba és hova tart.
Az ügyfelektől beérkező visszajelzéseket is figyelembe véve a táblákon a korábbiakhoz képest nagyobb méretben szerepelnek az azonosítókódok és a járatszámok is.
Kétezer új szállítójárművel bővül a litván logisztikai vállalat járműparkja még az idén.