Szeptember derekától indul a forgalomkorlátozás az M1-esen, Bábolnáig kétszer háromsávosra bővítik az autópályát
Az építési és közlekedési miniszter sajtótájékoztatón erősítette meg a 800 milliárd forintos beruházás részleteit.
Az építési és közlekedési miniszter sajtótájékoztatón erősítette meg a 800 milliárd forintos beruházás részleteit.
A korábban nem látható károsodások miatt a munkálatokat felülvizsgálták, és többlet műszaki tartalommal újítják fel a hidat, ami több időt vesz igénybe. A pluszmunkák előreláthatóan novemberre fejeződnek be.
Összehangolt felújítási munkák kezdődnek augusztus 9-én, szombaton a csomópontban.
A bő tizenhárom és fél milliárd eurós projektre a napokban bólintott rá az olasz kormány. A műtárgynak köszönhetően a jelenleg komppal történő, legalább két–három órás átkelési idő tizenöt percre rövidülhet.
Magyarország jelenlegi egyik legjelentősebb közútfejlesztési beruházása során nemcsak új átkelési lehetőséget hoznak létre a Dunán, hanem új út is épül az 51-es főúttól Újmohácsig.
Mivel a Csepel és Pesterzsébet közötti Gubacsi hídon beszakadt a járda, a Papírgyár és Sósfürdő megállóhelyek között az autóbuszok az intézkedés visszavonásáig mindkét irányban díjmentesen vehetők igénybe.
Látványos szakaszához érkezett a felsővezeték-építési és -felújítási munka a zuglói Kacsóh Pongrác út–Állatkerti körút–Hermina út csomópontban: helyükön van az új felsővezeték-tartó és közvilágítási oszlopok egy része, valamint befejeződtek a közműfeltárások.
A Bécsi út/Vörösvári út végállomás és a Szentlélek tér között pótlóbusz jár, ami mellett a Vörösvári úton közlekedő 137-es, 218-as és 237-es autóbuszok is igénybe vehetők.
A „Busó körforgalom” lezárása miatt számíthatnak forgalomterelésekre a járművezetők.
Június 5-étől a gyorsforgalmi út újonnan megépült jobb oldali pályáján haladhatnak az autósok.
A déli hidat március elsején zárták le, azóta folyamatosan és az előzetes ütemtervnek megfelelően haladnak a munkák a felüljárón és környezetében.
A Dániát és Németországot a Balti-tenger alatt összekötni hivatott, tizennyolc kilométer hosszú közúti-vasúti műtárgyat előre legyártott elemekből rakják össze a vízben, ezzel a leghosszabb ilyen jellegű alagút lesz.
Az M5-ös autópálya és Szentkirály közötti, több mint harminc kilométer hosszú, új szakasznak köszönhetően Kecskeméttől Békéscsabáig kétszer két sávon lehet közlekedni.
Az új Mohácsi Duna-híd fejlesztésével együtt kétszer két sávosra bővülhet a Mohácsot Péccsel összekötő 57-es főút, valamint az 51-es főúttól Mohácsig vezető út. Új csomópontot, bekötőutat és pihenőhelyet is létrehoznak.
A megújult csomópont az M30-as autópálya Szikszó és Miskolc közötti szakaszának lezárása miatti torlódások enyhítését szolgálja.