Társadalmi egyeztetés indul a Nagykörút megújításáról
XXI. századi emblematikus főútként születhet újjá a Nagykörút a Nyugati pályaudvar és a Boráros tér között.
XXI. századi emblematikus főútként születhet újjá a Nagykörút a Nyugati pályaudvar és a Boráros tér között.
A világ legnagyobb vasútipari és közlekedési szakvására számokban: 2940 kiállító 59 országból, 170 ezer látogató 133 országból. Mindenki elégedett.
Nyáron elkészültek a tervek, most pedig újabb fontos lépést tett a BKK azért, hogy szebb és élhetőbb Duna-partja legyen Budapestnek.
A mesterséges intelligenciát is használja BKK az adatelemzésben, a stratégia pedig kijelöli a 2030-ra elvárt sebességhatárokat a fontos fővárosi útszakaszokon.
A Budapesti Közlekedési Központ szerint, ha a tervezetet elfogadják, az több szempontból is hátráltatná a fenntartható közlekedési formák elősegítését, és szükségtelenül megdrágítaná az új városi lakások építését.
Kilenc magyar, fenntartható, biztonságos és intelligens közlekedési infrastruktúrák kiépítését célzó kezdeményezést támogat Brüsszel.
Döntésével Adina Vălean nem maradt egyedül, hiszen Virginijus Sinkevicius környezetvédelmi és halászati biztos követte az egykori matematikatanár példáját.
A helyi civilek azonnali megoldást kérnek az önkormányzattól, miután kiderült: a járdán ferdén kijelölt helyeken negyvenkilenc százalék szabálytalanul parkol, harminc helyszínen hiányoznak a parkolást jelző kötelező táblák és felfestések, illetve továbbra is több ingyenes parkolási engedélyt adnak ki, mint ahány parkolóhely összesen van a városrészben.
A csehországi Zlín autóbusz-állomására sorra érkeznek a helyközi buszok, oldalukon hirdetik a legegyszerűbb közösségi közlekedési utazás lehetőségét, a FAIRTIQ alkalmazást. A svájci mobil jegyrendszer app első, kelet-közép-európai, élesben működő projektje a napokban startolt el a közel hatszázezres régióban (Zlíni kerület, azaz csehül: Zlínský kraj), ahol immár akadálytalanul használható a minden hardvert és infrastruktúrát nélkülöző mobilalkalmazás.
A hosztolt UTC-UX rendszernek a bevezetése hatékonyan helyettesíti a Transport for London meglévő, elöregedő rendszerét. A továbbfejlesztett felhasználói felületek bevezetése, valamint az új funkciók – beleértve az automatikus adatbázis-frissítéseket, a buszprioritási képességeket és az új UTC-rendszert – bíztató jövőképet teremtenek a brit főváros forgalomirányításának és úthálózatának.
A címe: „Összekötve – Pest-Buda hídtörténete”. Van fakocka is!
A szakmai program a mobilitás határtalanságát helyezte fókuszba.
A metró drága, a HÉV és a vasút az államé, a főváros leginkább a városi vasútban alkothat. De a főpolgármester-jelölttől a bringások, sőt még az autósok is kapnak később számonkérhető ígéreteket.
Kívül-belül felújított három jegy- és bérletautomatát, továbbá két vadonatúj készüléket is üzembe helyez tesztelésre a BKK.
Az ünnepi hosszú hétvégén, március 29-én reggeltől április 1-jén estig ismét megnyílik a Pesti alsó rakpart a mozogni és kikapcsolódni vágyók előtt a Margit híd és az Erzsébet híd közelében lévő Irányi utcai lehajtó között.