Hogyan növelheted az ügyfélélményt a honlapodon?

iho.hu   ·   2020.09.01. 12:03

Egyre többen fordítanak figyelmet arra, hogy a teljes ügyfélélményt megtervezzék a weboldalra való megérkezéstől az oldal elhagyásáig. A weboldal egésze azt az érzést sugallja, hogy az adott vállalkozás törődik a látogatók lelkével is. A jó érzések növelik a bizalmat, érzik az ügyfelek, hogy jó kezekben vannak. Hogyan lehet elérni, hogy ne csak elégedett legyen egy ügyfél, hanem boldog is?

 

Mi teszi boldoggá a Te ügyfeleidet?

Ha bemész egy boltba, egyáltalán nem mindegy, hogy az eladó mit sem törődik veled, vagy unott arccal megkérdezi, miben segíthet, vagy mosolyogva, őszinte érdeklődéssel megpróbálja kideríteni, mivel lehetne szolgálatodra. 

Ugyanezt az érzést online marketing eszközökkel elérni igazán érdekes, de egyáltalán nem lehetetlen feladat. Nem tudsz ugyan rámosolyogni az ügyfélre, de éreztetheted vele, hogy te is ugyanolyan ember vagy, mint ő, csak éppen értesz ahhoz, amit csinálsz, ismered a problémáit. Megválaszolhatod a weboldalon azokat a kérdéseket, amelyeket akkor tenne fel, ha szemtől szemben állnátok egymással. Éreznie kell az odafigyelést, kedvességet, gondoskodást.

A legfontosabb, hogy végig az legyen az érzése, sokkal többet kap a pénzéért, mint ami elvárható. 

 

Online boldogságnövelő eszközök

Az online marketing eszköztára nagyon sok olyan elemet tartalmaz, amelyek jó érzéseket kelthetnek a látogatókban:

  • a célközönség problémáira fókuszáló letölthető anyagok
  • bónuszok
  • vásárlói vélemények 
  • kapcsolódó termékajánlások
  • visszavásárlási és kiterjesztett idejű garanciák
  • elérhető ügyfélszolgálat
  • interaktív chates tanácsadás
  • kuponok
  • ajándékok
  • törzsvásárlói kedvezményrendszer
  • gyakran ismételt kérdések megválaszolása
  • a vásárló kérdéseit megválaszoló blogbejegyzések
  • részletes termékleírások
  • díjmentes konzultáció
  • ingyenes szállítás
  • professzionális termékfotók
  • oktatóvideók
  • zárt Facebook csoport, ahol a többi vásárlótól is lehet tanácsot kérni

Mit tehetsz még a boldogságért?

Érd el, hogy a látogató beleszeressen a termékeidbe, égető vágyat érezzen a szolgáltatásod igénybevételére. Érezze a látogató, hogy másnál nem kaphatja meg ugyanezt a törődést, ugyanezért az árért nem kap ilyen kiszolgálást. 

Ha ez a cél lebeg a szemed előtt, másképp építed fel a honlapod, másképpen kommunikálsz és ha őszinte érdeklődéssel, szeretettel fordulsz az ügyfeleid felé, akkor ezt érezni fogják, és még ajánlani is fognak az ismerőseiknek. Ennek megvalósítása valamivel több erőfeszítést fog igényelni, de hidd el, megéri. 

Ne csak elégedett legyen az ügyfeled, hanem boldog is!

Ha úgy érzed, segítségre lenne szükséged az ügyfelek élményeinek magasabb szintre emeléséhez, konzultálj a Klikkmarketing boldogság szakértőivel.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek