Miért fontos a reklámajándékozás karácsonykor?
Gyakran felmerül a kérdés, hogy mégis mi értelme van a promóciós termékek osztogatásának. Mindenkinek van otthon elegendő toll, bögre és notesz, akkor minek? Egy több évtizede használatos marketingeszközről beszélünk, ami nem, hogy kiment volna a divatból, de még nagyobb szintet ért el.
A karácsony kiemelt időszaknak számít
Elég csak megnézni a Zefi Reklámajándék karácsonyi kínálatát, ahol rengeteg, az ünnepi időszakhoz szorosan kapcsolódó tematikával rendelkező eszközt, kiegészítőt találhatunk. Ma már a reklámajándékok nem csak a noteszekből, tollakból, bögrékből és hasonló termékekből állnak. Konkrétan szinte bármin elhelyezhetjük a cég logóját, emblémáját vagy egy egyedi grafikát. Több ezer termékből lehet válogatni. A kérdés valójában az, hogy milyen célt akarunk elérni a promóciós kampánnyal, és ahhoz melyik eszköz, kiegészítő lesz az ideális választás.
A karácsonyi ajándékozásnak több előnye is lehet. Az elsődleges cél a kapcsolatok erősítése, ugyanis a promóció lehetőséget ad arra, hogy kifejezzük a megbecsülésünket a munkatársak felé, köszönetet mondjunk az egész éves kitartásért, munkáért, illetve együttműködésért az üzleti partnerek felé. Ez hozzájárul a hosszú távú lojalitás kialakításához is.
A márkaépítésben is fontos szerepet játszik a reklámajándékok osztogatása. Egyedi vagy személyre szabott termékeket is választhatunk. Ha valóban hasznos, emlékezetes ajándékot sikerül választani, azzal hosszú távon a bevételek növekedését fogjuk eredményezni.
Tökéletes motivációs eszköz is válhat a reklámajándékokból. Javítja a munkahelyi légkört, a hangulatot, ha olykor-olykor apróságokkal lepjük meg a kollégákat. Ez összességében hozzájárul a pozitív vállalati arculathoz. A közösségi médiában is megjeleníthetünk képeket, tartalmakat az ajándékozásról. A fluktuáció csökkenthető, illetve az új munkaerő számára is csábítóbb lehet a vállalkozás.
Új ajtókat nyithatunk ki vele
Az üzleti életben a kapcsolatépítésnek hatalmas szerepe van. Új együttműködésekre tehetünk szert, megerősíthetünk kapcsolatokat. Egy új projekt megindításához pedig segít megteremteni az alapokat egy jól kiválasztott ajándék. Akár új ügyfelek ajánlásához is vezethet az, ha rendszeresen apróságokkal lepjük meg az üzleti partnereket.
A karácsony pedig kifejezetten egy olyan időszak, amikor mindenki várja, hogy honnan, milyen ajándék érkezik majd. Ne hagyjuk ki ezt a lehetőséget, ugyanis a következő évhez is hatalmas lendületet adhat.
Ideje elkezdeni a tervezést
Az ajándékok beszerzése viszonylag gyorsan elintézhető, a valódi kihívást az jelenti, hogy megtaláljuk, kinek mit adjunk. Igaz, még október van, de nem szabad az utolsó pillanatra hagyni a vásárlást. Most még kényelmesen tudunk tervezni és elindítani a beszerzést. Az alaposabb tervezésnek köszönhetően pedig nagyobb hatást érhetünk el az ajándékokkal.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!