Érik az újabb száz Credo?
A közbeszerzési kiírás szerint a szóló járművek finanszírozása zárt végű pénzügyi lízingszerződés keretében fog zajlani, a teljesítésre a szerződéskötéstől számítva bő hat év áll majd rendelkezésre. A nyílt eljárású közbeszerzéshez nem használnak fel uniós forrásokat. A pályázatokat július 18-áig adhatják be a jelentkezők.
A beszerzés legnagyobb esélyese a Kravtex-Kühne a Credóval: a normál padlómagasságúakat az Inovell, az alacsony belépésűeket (Low Entry, LE) az Econell típus képviselheti. A mosonmagyaróvári-győri gyártású járművek az elmúlt egy év során taroltak a vidéki újbusz-tendereken: több mint kétszáz új Credo állhatott forgalomba. Az Északnyugat-dunántúli Közlekedési Központhoz (ÉNYKK) hatvanegy (tizenkilenc Econell és negyvenkét Inovell), a Dél-dunántúli Közlekedési Központhoz (DDKK) ötvenkét kocsi (negyven Econell és tizenkét Inovell) érkezett, egy közös beszerzéssel pedig további száz autóbusz (hatvan Inovell és negyven Econell) került az utakra. Közülük húsz Econell az Észak-magyarországi Közlekedési Központnál kötött ki, míg a Középkelet-magyarországi Közlekedési Központ (KMKK) tíz, az ÉNYKK negyven, a Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ (KNYKK) pedig harminc Kravtex-kocsit vehetett át.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!