Újra munkában a 235-ös Púpos
Még a nyár közepén maradt fekve súlyos sérülésekkel a 235-ös Púpos a Győr–Siófok fürdősvonat élén, az egyik vontatómotornál égett. A mozdonyt javításra Hatvanba vitték, ahol több héten át tartott az újjáélesztése, Záhonyból is érkezett hozzá pótalkatrész. Július közepén aztán elkészült Dombóváron a 203-as, amely bár elég megbízhatatlan, az esetek jó ötven százalékában azért elvitte a fürdőst. A maradékban pedig minden más, Szergej, Csörgő és Desiro is dolgozott.
Most, hogy a fürdősnek már csak pár napja van hátra, ezért nem vitték el a 203-ast pótolni a 235-öst. Marad Hatvanban. Régi kanizsai gépként talán az ereje is nagyobb a többi hatvani társánál, azok teljesítményét többnyire leszabályozták. Az M40-es bármikor előfordulhat Jászberényben és Salgótarjánban is, ha valami miatt Szergejt vagy remot Dácsiát kell pótolni.
A 235-ös kedden a 81-es vonalon mutatkozott be: a salgótarjáni acélgyártelepről húzott be öt kocsit Salgótarján külsőre, ahonnan két további vagonnal kiegészülve indult el Hatvanba.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!