Újra munkában a 235-ös Púpos

Vörös Attila   ·   2014.08.28. 18:45
400__IMG_9207__140826_Apc-Zagyvaszanto__M40235_2__k

Még a nyár közepén maradt fekve súlyos sérülésekkel a 235-ös Púpos a Győr–Siófok fürdősvonat élén, az egyik vontatómotornál égett. A mozdonyt javításra Hatvanba vitték, ahol több héten át tartott az újjáélesztése, Záhonyból is érkezett hozzá pótalkatrész. Július közepén aztán elkészült Dombóváron a 203-as, amely bár elég megbízhatatlan, az esetek jó ötven százalékában azért elvitte a fürdőst. A maradékban pedig minden más, Szergej, Csörgő és Desiro is dolgozott.

Most, hogy a fürdősnek már csak pár napja van hátra, ezért nem vitték el a 203-ast pótolni a 235-öst. Marad Hatvanban. Régi kanizsai gépként talán az ereje is nagyobb a többi hatvani társánál, azok teljesítményét többnyire leszabályozták. Az M40-es bármikor előfordulhat Jászberényben és Salgótarjánban is, ha valami miatt Szergejt vagy remot Dácsiát kell pótolni.

Igen, jól látja, itt még csak öt ócskavasas kocsi van mögötte<br>(fotó: Vörös Attila)

A 235-ös kedden a 81-es vonalon mutatkozott be: a salgótarjáni acélgyártelepről húzott be öt kocsit Salgótarján külsőre, ahonnan két további vagonnal kiegészülve indult el Hatvanba.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek