Átadták a GYSEV korszerűsített alállomását

iho   ·   2015.09.08. 18:45
00kicsi

Az uniós forrásból származó, nem kevés pénzből elvégzett munkát még 2014 júniusában kezdték el. A hatalmas méretei (14 méter hosszú, 5 méter széles, 4 méter magas, 13 tonnás) miatt csak három részre szétszedve szállítható konténerben új kapcsoló és irányítástechnikai berendezések létesültek. A főegység, a 120/25 kilovoltos, hazai gyártású, olajjal feltöltött álapotában 31 tonnás transzformátor kiemelt jelentőségét súlyponti elhelyezkedése adja: a Győr–Sopron és a Sopron–Szombathely vonal áramellátását biztosítja innen a GYSEV.

Kövesdi Szilárd, a GYSEV vezérigazgatója a projektzáró ünnepségen<br>(a képek forrása: GYSEV)

A Sopronban tartott zárórendezvényen a felszólalók kiemelték: a javuló üzembiztonság és a növekvő teljesítmény mellett a GYSEV vonatainak menetrendszerűsége, ezzel az utazás minősége is javul. A korszerűsítési munkák sem okoztak számottevő fennakadást a vonatok közlekedésében, az utasok a munkákból gyakorlatilag semmit sem vettek észre.

Sopron-Nyugat, az új vontatási alállomás

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.