Átadták a GYSEV korszerűsített alállomását

iho   ·   2015.09.08. 18:45
00kicsi

Az uniós forrásból származó, nem kevés pénzből elvégzett munkát még 2014 júniusában kezdték el. A hatalmas méretei (14 méter hosszú, 5 méter széles, 4 méter magas, 13 tonnás) miatt csak három részre szétszedve szállítható konténerben új kapcsoló és irányítástechnikai berendezések létesültek. A főegység, a 120/25 kilovoltos, hazai gyártású, olajjal feltöltött álapotában 31 tonnás transzformátor kiemelt jelentőségét súlyponti elhelyezkedése adja: a Győr–Sopron és a Sopron–Szombathely vonal áramellátását biztosítja innen a GYSEV.

Kövesdi Szilárd, a GYSEV vezérigazgatója a projektzáró ünnepségen<br>(a képek forrása: GYSEV)

A Sopronban tartott zárórendezvényen a felszólalók kiemelték: a javuló üzembiztonság és a növekvő teljesítmény mellett a GYSEV vonatainak menetrendszerűsége, ezzel az utazás minősége is javul. A korszerűsítési munkák sem okoztak számottevő fennakadást a vonatok közlekedésében, az utasok a munkákból gyakorlatilag semmit sem vettek észre.

Sopron-Nyugat, az új vontatási alállomás

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Átkozott sorompók Szerbiában

iho/vasút   ·   2020.12.01. 18:00

Vajdaságban, de inkább egész Szerbián lassan már nem is újdonság, ha egy nem működő fény- és félsorompóval biztosított, vagy esetleg éppen működő berendezésű, esetleg csak kitáblázott közúti-vasúti átjáróban baleset történik.