Az első orosz Talgo

iho   ·   2014.05.09. 10:00
talgokicsi

2011 júniusában kötték meg azt a szerződést, amelynek értelmében az Orosz Vasutak hét széles nyomtávú Talgo-szerelvényt vásárol. A hét közül az első a napokban érkezett meg Moszkvába, a közeljövőben el is kezdődnek a tartampróbák. Amennyiben sikeres lesz a scserbinkai teszt, még ebben az évben forgalomba állhat.

Már a Kijevszkaja pályaudvar járműtelepén pihen a vadiúj szerelvény </br> (Fotó: Andrej Leszkevics)

Négy 1520 miliméter nyomtávolságú szerelvényt szánnak a Moszkva–Kijev-viszonylatra, a másik három szerelvény automatikus nyomtávváltással a Moszkva–Minszk–Breszt–Varsó–Berlin-vonalon járhat, így megspórolva a breszti nyomtávváltás okozta időveszteséget.

Az alumíniumvázas kocsiszekrény lehetővé teszi a 200 kilométer per órás engedélyezett sebességet, így a menetidő csökken, az ívbedőlés lehetőségével együtt pedig egy korszerű, gyors, és komfortos szolgáltatást kínál.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Átkozott sorompók Szerbiában

iho/vasút   ·   2020.12.01. 18:00

Vajdaságban, de inkább egész Szerbián lassan már nem is újdonság, ha egy nem működő fény- és félsorompóval biztosított, vagy esetleg éppen működő berendezésű, esetleg csak kitáblázott közúti-vasúti átjáróban baleset történik.