Bő fél évszázad után ismét villamosok közlekednek Koppenhágában
A Hovedstadens Letbane elnevezésű vonal a harmadik korszerű könnyűvasút Dániában az aarhusi és az odenseei után.
A Hovedstadens Letbane elnevezésű vonal a harmadik korszerű könnyűvasút Dániában az aarhusi és az odenseei után.
A francia–brit–belga vasúti vállalkozás harminc kétszintes, a saját keresztségben Celestia elnevezést szerző, nagysebességű motorvonatot vásárol az Alstomtól.
Motorvonat- és mozdonybeszerzések, köztük hidrogénhajtású vonatok is; az országban eddig példa nélküli beruházási programot hirdetett meg az ARF.
Pozsonyban, a ZSSK-nál is elkezdődött a személyzet képzése a csehek ComfortJetjeihez.
A közlekedési társaság megkezdte a Kravtex-Kühnétől rendelt 869 új Credobus Econell 12 Next típusú autóbusz átvételét, 269 példány még idén forgalomba állhat.
A két keskeny nyomközű szerelvényt a Ferrovia Circumetnea (FCE) vasúttársaság rendelte az Etna-környéki vasúthálózatra.
Szerdán reggel forgalomba állt három busz az újpesti 121-es vonalon. További három járművön a forgalomba állítást megelőző munkálatokat végzik, velük a gellérthegyi 27-esen is lehet majd találkozni.
A svájci Thurbo kilencvenhárom Stadler GTW szerelvényére csapnának le. A vonatokat fokozatosan venné át 2029-től a hazai vasúttársaság. A gyártó Stadlert is bevonnák az üzletbe.
Alaprendelésként hatvanhárom Tango Nordicot kértek, a keretszerződés további százhúsz jármű lehívását teszi lehetővé. Hálózatbővítést is terveznek.
Az Akdoğan Tren Kargo magánvasút a Siemens Mobility univerzális villamosmozdonyának öt többáramrendszerű (MS) példányára adta be igényét. A gépek nemzetközi áruszállítási útvonalakon fognak járni Európa-szerte.
A vasúti beszállítók szövetsége, az UNIFE arra szólította fel az Európai Bizottságot, hogy zárja ki azokat a nem uniós vállalatokat az uniós közbeszerzésekből, melyek hazai piacai nem nyitottak az uniós beszállítók előtt.
A napokban aláírt megállapodás körülbelül hatezer vagonról szól, számos kivitelben.
A teljesített futáspróbák és a sikeres hatósági vizsgák után újabb villamost adott át a spanyol gyártó a BKK-nak, ezzel már húsz új villamos közlekedik a fővárosban.
A dán nemzeti vasút százötven ötkocsis, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot vásárol az Alstomtól, a szerelvényekkel teljesen átformálják az intercity- és regionális flottát.
A dán közlekedésbiztonsági hatóság Trafikstyrelsen a német szövetségi vasúti hatósággal (EBA) és az Európai Vasúti Ügynökséggel (ERA) együttműködve kiadta a járművek végleges engedélyét a két ország viszonylatára.