Megérkeztek Romániába az első ex-izraeli Gumiorrúak, íme a menetrendjük!
A Ferotrafic-TFI dízelmotorvonatai a tervek szerint május 18-án állnak forgalomba az ország első magán-intercityjein Bukarest és Szucsáva, valamint Jászvásár között.
A Ferotrafic-TFI dízelmotorvonatai a tervek szerint május 18-án állnak forgalomba az ország első magán-intercityjein Bukarest és Szucsáva, valamint Jászvásár között.
Az indiai–olasz Titagarh Firema által épített harmincnyolc vonat első példányát a napokban mutatták be a gyártó casertai üzemében.
A nemzeti vasút ONCF a főváros Rabat, Casablanca és Marrákes környékén bővítené a vasúti szolgáltatást az évtized végére, részben a 2030-as labdarúgó-világbajnokság érdekében.
Tíz, plusz opcionálisan még tizennégy hálókocsit vennének a szlovákok. Jelenleg a hálókocsiflottájuk átlagéletkora negyven év fölötti.
A feltételek alapján minden bizonnyal Stadler KISS szerelvények lesznek a befutók.
A hazai Belkommunmas (BKM) húsz T811 sorozatú, alacsonypadlós járművet szállított le a fehérorosz fővárosba.
Többek között erről is beszélt Lázár János az ÉKM szerdai Közlekedésinfóján. Új, bérelt mozdonyok – az Astride-okon kívül újabban Vectronokról is hallani –, új IC-minőségű kocsik érkezhetnek, jön a „közlekedési Kánaán”.
Az erdélyi város tizenhárom kétrészes, alacsonypadlós szerelvényt vásárolt a Durmazlartól.
Az SNCF Voyageurs újabb huszonkettőt rendelt a CAF tízkocsis intercity-motorvonataiból, most a Bordeaux–Marseille vonalra.
Az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank 300 millió dollárt nyújt a nemzeti vasút Ukrzaliznyicjának.
A litván nemzeti tehervasút tizenhét hattengelyes EuroDual vontatóra adott le rendelést.
Legalábbis a piaci konzultációt már kiírták hozzá. Jöhetnek az újabb IC+-ok?
Tizenöt százalékkal drágább lett egy szerelvény ára az előző megrendelés lehívása óta.
Az év végéig öt korszerű Siemens gyártmányú mozdony érkezik a ZSSK flottájába.
A norvég nemzeti vasúttársaság eddig ötvenötöt rendelt az Alstom korszerű villamos szerelvényeiből.