Bővíti münchen-allachi üzemét a Siemens Mobility

iho/vasút   ·   2023.04.09. 15:00
siemens_allach

Ötvenezerről nyolcvanezer négyzetméterre. Egyre több a megrendelés.  

A mozdonyok és azok szervízelése iránti növekvő kereslet kielégítése érdekében a Siemens Mobility bővíti gyártó- és szervizüzemét München-Allachban. A gyár jelenlegi területe 50 ezer négyzetméter. Ezt 80 ezer négyzetméterre bővítik annak érdekében, hogy további kapacitások álljnaka rendelkezésre az új megrendelések feldolgozásához, a termelési és logisztikai folyamatok optimalizálásához, valamint további irodaterületek alakítsanak ki.

Az allachi létesítményünk Európa egyik legmodernebb mozdonygyára, amely a legújabb innovatív technológiákat alkalmazza, mint például lézeres hegesztőrobotokat, kiterjesztett valóságot és 3D szimulációkat az úgynevezett Digital Twin megoldásunkkal. A kapacitások bővítése lehetővé teszi, hogy növeljük a termelési teljesítményünket, és megfeleljünk az egyre növekvő piaci igényeknek Európában. Mostantól lehetőségünk nyílik arra, hogy évente több mint háromszáz mozdonyt építsünk Allachban, és új, nagy szakértelmet igénylő munkaköröket teremtsünk az üzemben" – mondta Albrecht Neumann, a Siemens Mobility Rolling Stock üzletágának globális vezetője.

Miután tavaly az olaszországi Novarában és a szlovákiai Pozsonyban bővítettük a  raktár- és szervizhálózatunkat, tovább folytatjuk a szolgáltatási helyszínek fejlesztését és bővítését a transzeurópai vasúti folyosók mentén. A münchen-allachi telephelyünkön található mozdonyokkal foglalkozó kompetenciaközpont bővítésével ügyfeleinknek további kapacitásokat és a megelőző és javító karbantartási ajánlatok széles választékát kínáljuk. A Rail Service Center és az adatközpont közötti szoros együttműködés lehetővé teszi, hogy a Railigent X-en alapuló digitális szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesszük és finomítsuk. Ennek eredményeként akár száz százalékos rendelkezésre állást is biztosíthatunk a mozdonyoknál" – jegyezte meg Johannes Emmelheinz, a Siemens Mobility Customer Service üzletágának globális vezetője. 

A münchen-allachi üzemet még a Krauss-Maffei építette a múlt század elején. A Siemens 2001-ben vette át teljes egészében a mozdony üzletágat a nagymúltú iparvállalattól, és 2010-ben elindította a Vectron mozdonyok gyártását Allachban. Azóta több mint 1600 ilyen mozdonyt értékesített világszerte. A Siemens Mobility szolgáltatási üzletága2015-ben nyitotta meg Rail Service Center-ét és adatközpontját Allachban, hogy optimalizálja a termelés és a szervizelés közötti szinergiákat.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kisvasút Városi vasút Vasútmodell Kiemelt ajánlatok

Indóház, XX/2. 2024. április–május, a kötöttpályás olvasnivaló

iho.hu   ·   2024.04.03. 14:14

Dióhéj: szomorú Szergej-sors, avagy hol Dombóvár állott, most kőhalom; a MÁV V46 sorozatú villamos mozdonyai, a Szöcskék; a világ legnagyobb számban megépített és forgalomba helyezett motorvonata, a Ganz-MÁVAG D1; Délkelet-ázsiai fejlődési pályák szigeti rónákon és esőerdőkben, őszinte kritika az A.C.M.E M63-asáról.