Újabb vasúti akkumulátorokat gyártó üzemet épít Németországban a Siemens Mobility
A várhatóan 2027 októberében elinduló, húszezer négyzetméteres egységet cirka 35 millió euróból hozzák létre, melyből 22 millió eurót a vállalat áll.
A várhatóan 2027 októberében elinduló, húszezer négyzetméteres egységet cirka 35 millió euróból hozzák létre, melyből 22 millió eurót a vállalat áll.
A lengyel vasúti gyártó a nemzetközi vasúti szakkiállítás és -vásár idei, tizenhatodik kiadásán leplezte le mozdonyplatformjának legújabb generációját, annak is a kétszázas tempóra képes verzióját.
A masinákat a gyártó Kielben adta át a középvezetőfülkés mozdonyokban nagy lehetőséget látó lízingcégnek.
A lengyel vasúttársaság távolsági üzletága eddig 96 százhatvanas és tizenöt kétszázas tempójú villanygépet vásárolt a hazai Newag univerzális mozdonycsaládjából.
Az RZSD komoly emberhiánnyal küzd, háromszázezer teherkocsi vár feladatra, a vasúti árufuvarozás volumene pedig már húsz hónapja folyamatosan csökken.
Az RS Lease Slovakia lízingcég két villamos mozdonyt rendelt meg a Softronictól. A Craiovában megépítendő gépeket a tervek szerint 2026 első felében vehetik át.
A vasútijármű-gyártó befejezte München-Allach-i gyártó- és szolgáltató telephelyének bővítését.
A négytengelyes villamosmozdony-család legújabb generációjának első két prototípusát építi a lengyel Pesa, az FPS pedig hattengelyes nagydízelek kifejlesztésén dolgozik Poznańban.
Az EF-9K sorozatú gépek óriási, kilencezer lóerős teljesítményét a dedikált tehervonati folyosókon közlekedő nehéz konténervonatok élén fogják kihasználni.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) tíz zéró emissziós vontatójárművet vásárol a bolgár Express Service-től.
A kihívások ellenére megközelítőleg ötszáz járművet szállított le a svájci központú vállalat.
A tulajdonos, az amerikai Wabtec azt tervezi, hogy kivonul a brit vasútijármű-karbantartási piacról is. Háromszáz munkahely forog veszélyben.
A francia központú lízingcég folytatja terjeszkedését Közép-Európában, ennek részeként harminc példányt vásárol a Newag hattengelyes villamos mozdonyainak második generációjából.
A litván nemzeti tehervasút tizenhét hattengelyes EuroDual vontatóra adott le rendelést.
Az RhB nyolc, az MGB pedig három négytengelyes, méteres nyomközű hibrid villanygépet szerez be, amikkel régebbi mozdonyokat váltanak ki.