A burgaszi gyors élén mutatkozott be a BDŽ legújabb Smartronja
A Siemens egyenmozdonya a tíz gépre vonatkozó második szállítási kontingens első példánya.
A Siemens egyenmozdonya a tíz gépre vonatkozó második szállítási kontingens első példánya.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
A szerződés betűje szerint előbb tizenöt mozdonyt bérelnének, amit később megvásárolhatnak, további tizenöt nagyvas bérlése pedig opció. A Gorillákat meg küldik nyugdíjba...
Az új mozdonyt várhatóan 2026 júniusában vehetik át. A szerződés egy további Vectron megvásárlásának lehetőségét is tartalmazza.
Huszonkét Regiopanter, tizenöt Regiofox, tizenhét Vectron és egy ComfortJet szerelvény a mérleg.
Az idei berlini InnoTrans kiállításon a német vállalat bemutatja a vasúti ágazat hatalmas potenciálját a társadalom teljes karbonlábnyomának csökkentése érdekében, melynek kulcsfontosságú eszköze a digitalizáció.
Már utasokat is szállít a Cseh Vasutak legújabb, távolsági járatokra szánt szerelvénye, a ComfortJet.
Az idén aranyérmes cseh hokicsapat előtt tiszteleg a Cseh Vasutak.
A mozdonyokat eddig az RSL társaságtól bérelték. A vásárlásnak köszönhetően kivonhatják a forgalomból az 1978-ban gyártott Banánokat.
Dióhéj: szomorú Szergej-sors, avagy hol Dombóvár állott, most kőhalom; a MÁV V46 sorozatú villamos mozdonyai, a Szöcskék; a világ legnagyobb számban megépített és forgalomba helyezett motorvonata, a Ganz-MÁVAG D1; Délkelet-ázsiai fejlődési pályák szigeti rónákon és esőerdőkben, őszinte kritika az A.C.M.E M63-asáról.
Bár a kormány a minap második lépcsőben is tárgyalt a magyar vasúti közlekedés versenyképessége szempontjából létfontosságú járműbeszerzésekről és infrastruktúra-fejlesztésekről, egyelőre csak azt tűnik egyértelműnek: egyik esetben sem várhatók gyors megoldások.
A lízingcég és a Siemens Mobility által aláírt keretszerződés összesen kétszázötven mozdony vásárlását teszi lehetővé, amiből alaprendelésként hetven gépet hívtak le.
Ha egy vonatba soroznánk az összes új járművet, akkor a Nyugatiból Rákospalota-Újpestig kígyózna a szerelvény.
Számos nemzetközi útvonalon javultak a napközbeni eljutási lehetőségek, egyre nagyobb teret nyernek az akkumulátoros motorvonatok.
Első körben hatvan villanygépet vehetnek át, ezzel már háromszáznál is többet tudnak bérbe adni a mozdonytípusból.