További duálüzemű Vectronokat rendelt a Swietelsky
Az építőipari vállalat márciusban vette át első ilyen mozdonyát a Siemens Mobilitytől. Most még négyet vásárolnak.
Az építőipari vállalat márciusban vette át első ilyen mozdonyát a Siemens Mobilitytől. Most még négyet vásárolnak.
A Siemens-mozdonyok 2026 decemberében érkeznek, és várhatóan meghatározó szerepet játszanak majd a Duna-folyosón, valamint Kelet-Európa több országában zajló határokon átnyúló szállításokban.
A kargó üzletág jelentős veszteségeket halmozott fel, az értékesítési folyamat az év végéig tarthat.
Folytatódik a december óta tapasztalható kedvező tendencia: kisebb mértékben ugyan, de már harmadik hónapja javul a vonatok pontossága, februárban újabb 0,88 százalékkal. A legfrissebb MÁV-jelentést szemlézzük.
Üzemben az ETCS, sikeresek a tesztek, így a vonal Százhalombatta és Pusztaszabolcs közötti szakaszán március elsejétől felemelik az alkalmazható legnagyobb sebességet.
Opciós beszerzésről van szó, tizenöt gép érkezik az első ütemben, harmincöt később.
Ez is egy vállalás volt a Közlekedésinfón.
A 2024-es évben összesen száznegyvennégy új jármű állt szolgálatba a ČD-nél, az idén jöhetnek a ComfortJetek, amikből Budapestre is juthat.
Jelentősen megnőtt a vadászterületük a menetrendváltás óta.
A Siemens egyenmozdonya a tíz gépre vonatkozó második szállítási kontingens első példánya.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
A szerződés betűje szerint előbb tizenöt mozdonyt bérelnének, amit később megvásárolhatnak, további tizenöt nagyvas bérlése pedig opció. A Gorillákat meg küldik nyugdíjba...
Az új mozdonyt várhatóan 2026 júniusában vehetik át. A szerződés egy további Vectron megvásárlásának lehetőségét is tartalmazza.
Huszonkét Regiopanter, tizenöt Regiofox, tizenhét Vectron és egy ComfortJet szerelvény a mérleg.