Cessna-tulajdonosok: újra megerősített ajánlás
Az eredeti dokumentum megerősítéseképp a Szövetségi Légügyi Hivatal az üzemanyag-visszafolyó ág vizsgálatát írja elő, illetve javítást vagy cserét, ha szükséges.
A probléma lényege, hogy azokon a gépeken, amelyeken létezik mechanikus benzinszivattyú, tehát létezik visszafolyó ág is, ez a vezeték rossz esetben hozzáérhet a jobb oldali oldalkormány pedáljának mozgató mechanizmusához, és ez okozhatja a benzinvezeték sérülését. Ha a vezeték kilyukad, benzingőz keletkezhet, ami esetleg tüzet is okozhat.
A vezetéket száz repült órán vagy egy éven belül kell megvizsgálni a szövetségi dokumentum kibocsátásától számítva, magára a megerősítésre, illetve kiterjesztésre pedig azért volt szükség, mert a szövetségiek jelentést kaptak olyan altípusok esetében is erről a problémáról, amely az eredeti 2008-as FAA-ajánlásban nem szerepelt.