Az Archer a nyáron megkezdi az eVTOL-ja repülési tesztjeit
A Midnight tipusengedélye pedig már jövőre megszerezhető.
A Midnight tipusengedélye pedig már jövőre megszerezhető.
Joe Biden amerikai elnök jóváhagyta az újgenerációs Air Force One, a VC-25B színtervét.
Az American repülte ki a gépét Charlestonból, a száznál több visszatartott példányt nagyrészt ott készítették, nyolcnál adódtak össze repülésbiztonsági problémává a hibák.
Tizenöt hónap után napokon belül várható, hogy ismét új 787-esek repülnek a társaságok állományában.
Az FAA tanácsai: takard ki akár a géppel a fényforrást, ne dörzsöld a szemed, azonnal jelentsd, hol történt a lézerezés.
Interferencia-veszély a rádió magasságmérőkkel. Az Egyesült Államok illetékes hatóságai nem engedik az új mobil-hálózat beindítását a nagyobb repülőterek körzetében.
A C919-es sorsa részben az amerikai és európai beszállítókon múlik, hogy végre felvegye a harcot a piacokon az amerikai és európai konkurenciával.
Szigorított az amerikai Szövetségi Légügyi Hivatal: megtiltotta a hazai légitársaságok számára az átrepülést Afganisztán felett.
A vártnál sűrűbben fordul elő, talán a hosszú leállítások miatt, hogy mindkettővel gond van.
Komoly incidens decemberben: a repülésvezérlés szoftverét lecserélik, a típusalkalmassági engedély 2023 közepén vagy végén.
Aki nem akarja, hogy megmérjék: bemondás és becslés. Súlyosabb átlag esetében vajon kivesznek-e üléseket a kabinból?
Érvek és ellenérvek, rejtélyes esetek megoldása és a privát szféra védelme.
6,5 milliárdos mínusz a Boeing 777X programjában. A jelek szerint a hatóság áttervezteti a felhajtható szárnyvégeket.
Oktatópilótákat küld a légitársaságoknak a Boeing az újrainduláshoz, elmarasztaló szenátusi jelentés a MAX-eljárás ügyében.
A legszigorúbban ellenőrzött, tehát legbiztonságosabb típus. Az utasok tudni fogják, ha ezzel repülnek, de elállhatnak az úttól. Alaska járata, Houston–Anchorage: kisebb fogyasztás, nagyobb hatótáv.