Airbus-mérleg: az átmenet éve után fókuszban a növekedés
Idén alaposan megnőhet a kibocsájtás, jövőre már havi 65 keskenytörzsű készülne. Qatar-vita, még mindig nem érett a helyzet a hosszabb 220-asra.
Idén alaposan megnőhet a kibocsájtás, jövőre már havi 65 keskenytörzsű készülne. Qatar-vita, még mindig nem érett a helyzet a hosszabb 220-asra.
A zérókibocsátású típusok tesztelésére: kísérleti szárnyszerkezetek egy üzleti gépen, optimális repülési profil Párizstól Toulouse-ig, egy 350-es prototípus az új kabinbelső elemeivel.
Az európai gyártónak milliárdokba kerülhet, de megtérülhet, ha sikerül kialakítani a kéthajtóműves teherszállító változatát.
A második legtöbb járat Európában, de a vasúttal is könnyen elérhető belföldi célpontokat törlik. Szeptemberben jönnek az első A220-asok.
Eredmények az ellenálló-képesség, a lendület, a rugalmasság jegyében... A tavalyi év legfőbb áldozata a szélestörzsű-hosszútávú kategória.
A déli betonra először a Qatar 350-ese szállt le. Életbe lép az éjszakai tilalom. Tüntető környezetvédők és taxisok.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló december 2-ától december 8-áig.
Bordeaux repülőterére repült át az Etihad Airways első Airbus A350-1000 szélestörzsű repülőgépe. Egyes információk szerint a vadonatúj, szinte „nullkilométeres” gépre hosszabb távú tárolás vár. De biztos ez?
A Bloomberg értesülései szerint az európai gyártó jelentős lépést készít elő: nyugdíjazná a keskenytörzsú A320-as családot és a nemrég bemutatott, szélestörzsű A350-esek is ráncfelvarráson esnének át. Helló, új korszak?
Újdonság újdonságot ér 2018-ban a német légitársaságnál.